اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 4 بهمن 1391 / کد مطلب: 5097 / نظرات: 0


چهار پروژه بهداشتی و درمانی طی دهه فجر در سبزوار بهره برداری می شود


چهار پروژه بهداشتی و درمانی طی دهه فجر در سبزوار بهره برداری می شود      رئیس دانشگاه علوم پزشكی سبزوار گفت : چهار پروژه بهداشتی و درمانی طی دهه فجر امسال در این شهرستان بهره برداری می شود.
  

به گزارش سبزوارپیام،دكتر 'كاظم حسن پور' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در اجرای این پروژه ها 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با بیان اینكه احداث بخش سوختگی مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی واسعی سبزوار از جمله پروژه های مزبور می باشد گفت: این بخش با 430 مترمربع زیربنا و 10 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری می رسد.

وی احداث و تجهیز بخش جراحی قلب مركز مزبور با 520 مترمربع زیربنا و هزینه 25 میلیارد ریال، احداث مجتمع درمانی آموزشی و اداری این مركز با یكهزار و 200متر مربع زیربنا و هزینه 14 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های مزبور برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی سبزوار به احداث مجتمع كلاس های آموزشی و اداری در طرح پردیس دانشگاه با هزینه 21 میلیارد ریال و سه هزار و 200 مترمربع زیربنا اشاره كرد و گفت: این طرح در صورتی كه فیبرنوری پردیس دانشگاه به اتمام برسد بهره برداری خواهد شد.

حسن پور اظهار داشت: پروژه های مزبور از سال 1389 آغاز شده اند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.