اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 شهريور 1392 / کد مطلب: 6802 / نظرات: 0

سبحاني فر :


مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار مي شوند


مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار مي شوند نماينده مردم سبزوار،جوين ،جغتاي ،خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شوراي اسلامي گفت : مردم ششتمد در فصل سرما از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا،مهندس رمضانغلي سبحاني فر امروز در نشستي كه به همين منظور با حضور مدير عامل شركت گاز خراسان رضوي در شهر ششتمد برگزار شده بود،اظهار كرد: يكي از مطالبات مردم اين منطقه گازرساني به شهر و روستاهاي ششتمد است كه پيگيري هاي زيادي انجام شده است .
نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي افزود: گاز رساني به ششتمد كه منطقه اي كوهپايه اي است، ضروري مي باشد.
وي افزود: در آخرين برف سال گذشته مشكلات زيادي براي مردم منطقه بوجود آمد كه حتي براي انتقال يك بيمار به مراكز درماني با مشكل روبرو شده بودند.
وي ادامه داد: بسيار خرسنديم كه خوشبختانه اكنون گازرساني به شهر ششتمد مراحل پاياني خود را طي مي كند و سه روستاي منطقه نيز همزمان با شهر ششتمد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
سبحاني فر اظهارداشت: شركت گاز و پيمانكار پروژه عليرغم مشكلات مالي به خاطر عدم تخصيص اعتبارات خوشبختانه پروژه را به خوبي پيش برده اند.
وي گفت: اميدواريم در زمستان امسال مردم ششتمد از نعمت گاز برخوردار شوند و نيازمند خريد نفت براي زمستان نباشند.
مديرعامل شركت گاز استان خراسان رضوي نيز گفت: حداكثر تا ۱۵ آبانماه پروژه گازرساني ششتمد به بهره برداري خواهد رسيد.
مهندس معراجي افزود: مردم ششتمد مي توانند از ابتداي هفته جاري و زودتر از پايان عمليات گازرساني داخل شهر با نظر اداره گاز شهرستان سبزوار در مورد لوله كشي گاز منازل خود اقدام كنند.
وي گفت: به خاطر رفع مشكل پيمانكار پروژه نيز بخشي از مطالبات پيمانكار در اولين فرصت پرداخت مي شود تا پروژه در آبان ماه به پايان برسد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.