اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 30 مهر 1390 / کد مطلب: 823 / نظرات: 0


یک مسوول از از عدم همکاري بانک‌ها مبني بر پرداخت تسهيلات به مشاغل زوده بازده انتقاد کرد.


رييس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان‎هاي سبزوار، جوين و جغتاي از عدم همکاري بانک‌ها مبني بر پرداخت تسهيلات به مشاغل زوده بازده انتقاد کرد.
رييس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان‎هاي سبزوار، جوين و جغتاي از عدم همکاري بانک‌ها مبني بر پرداخت تسهيلات به مشاغل زوده بازده انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه خراسان، ملوندي درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان جوين با اشاره به تاکيد دستور‌العمل وام مشاغل خانگي و اولويت پرداخت آن به روستاييان و زنان سرپرست خانواده، گفت: متاسفانه بانک‌هاي عامل در پرداخت وام اختصاص يافته از محل بازمانده اعتبارات مشاغل زودبازده همکاري خوبي ندارند و پرداخت اين وام‌ها را با مشکلاتي مواجهه مي‌کنند.

وي با اشاره به سهميه استان خراسان رضوي در خصوص ميزان اعتبارات 1000 ميليارد توماني اختصاص يافته به مشاغل خانگي اين استان، افزود: اگرچه براي هر شهرستان سهميه و ميزان خاصي از اين اعتبار در نظر گرفته شده است ولي اين اعتبار شناور بوده و براساس ميزان جذب هر شهرستان ميزان اين وام‌ها قابل تغيير است.

وي با بيان اينکه نزديک به دو ماه از شروع و اعلام اين وام‌ها مي گذرد، تصريح کرد: متقاضيان ايجاد وام‌هاي مشاغل خانگي مي‌توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي تا پايان سالجاري نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

به گزارش ايسنا – منطقه خراسان، مهدي فروزان، فرماندار شهرستان جوين در ادامه اين جلسه از مديران اجرايي متولي مشاغل خانگي خواست تا نسبت به مطالعه دقيق دستورالعمل‌ها و ثبت تقاضاهاي مربوط به مشاغل خانگي دقت لازم را داشته باشند.

گفتني است درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان جوين، کوثريان به عنوان اولين رييس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي اين شهرستان به حاضران معرفي شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.