اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8569 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


اعتبارات پروژه راه‌آهن سبزوار تاکنون تخصیص نیافته است


اعتبارات پروژه راه‌آهن سبزوار تاکنون تخصیص نیافته است نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تخصیص نیافتن اعتبارات پروژه راه‌آهن سبزوار خبر داد.

علی سبحانی‌فر  با بیان اینکه متأسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته باند دوم راه‌های روستایی و بخش‌های اطراف جاده ترانزیتی سبزوار، سلطان‌آباد، قوچان بعد از گذشت مدت‌ها هنوز تکمیل نشده است، اظهار کرد: پروژه راه‌آهن سبزوار نیز هنوز نیمه‌کاره مانده و دولت و وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات پروژه راه‌آهن سبزوار به طور کامل جذب نشده است، یادآور شد: از اعتبار 14 میلیارد و 800 میلیون تومانی مصوب سال‌های 89 ،90 و 91 فقط یک میلیارد و 700 ملیون تومان به راه‌آهن سبزوار تخصیص یافته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه مبلغ 8 میلیارد تومان هزینه کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده 2 میلیارد تومان آن به پیمانکار پرداخت شده است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار شد از طریق فروش اوراق مشارکت به مبلغ 5 میلیارد تومان هزینه‌های پیمانکار تسویه شود.فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.