اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 9 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9787 / نظرات: 0

در همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی :


فرماندار سبزوار بر ارتقای کیفی آموزش زبان های خارجی تاکید کرد


فرماندار سبزوار بر ارتقای کیفی آموزش زبان های خارجی تاکید کرد معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: در آموزش زبان های خارجی در مدارس و مراکز آموزش عالی آسیب های جدی وجود دارد.

احمد برادران  در نخستین همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران که در سبزوار برگزار شد افزود: در ساختار آموزش زبان خارجی در حوزه آموزش و پرورش نتوانسته ایم آن گونه که شایسته است به اهداف مورد نظر دست یابیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: هدف در حوزه آموزش زبان های خارجی به عنوان یک مهارت مبهم است تا جایی که کلاس های تخصصی آزاد جایگزین این آموزشها می شود.

وی با اشاره به وضعیت آموزش زبان های خارجی گفت: با نگاهی به آمار حدود 92 درصد از داوطلبین کنکور در درس زبان خارجی کمتر از 10 درصد امتیاز را کسب کرده اند.

وی با تاکید بر ارتقای کیفی آموزش زبان های خارجی افزود: ارزشیابی و آزمون زبان های خارجی بیشتر کتبی است که این امر نیز موجب فاصله گرفتن از سطح انتظار شده است.

فرماندار سبزوار اظهار کرد: با توجه به ضرورتهای حوزه زبان های خارجی باید تحول و رویکرد جدیدی در این بخش ایجاد شود.

نخستین همایش ملی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار در حال برگزاری است.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.