اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 30 آبان 1390 / کد مطلب: 1170 / نظرات: 0


کلنگ نخستین کارخانهP.C.CوG.C.C و کربوهیدراته کشور در سبزوار به زمین زده خواهد شد.


 کلنگ نخستین کارخانهP.C.CوG.C.C  و کربوهیدراته کشور در سبزوار به زمین زده خواهد شد.
مدیر کمیته تشریفات دیار سربداران سبزوار  گفت: نخستین کارخانه تولید P.C.C ، پودرکربنات هیدراته و G.C.C در کشور پنجشنبه سوم آذر ماه با همت شرکت پارس هستی آسیا و با حضور گروه صنعتی تروزی ایتالیا در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار کلنگ زنی می شود.
مرتضی معشوقی اظهارداشت: این کارخانه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال، در مدت زمان 16 ماه و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: 3 محصول تولیدی این کارخانه در صنایع داروسازی، شیمیایی، پلاستیکی و لاستیک، عطرسازی، سیمان، ساختمان، فولاد، آهن، کشاورزی، سموم و دفع آفات استفاده می شود.
معشوقی با بیان اینکه محصولات این کارخانه 80 درصد نیاز کشور را برطرف خواهد کرد، افزود: نکته جالب در بازار محصول این کارخانه این است که هم اکنون پنجاه درصد محصول تولیدی سال اول آن به کشور ایتالیا پیش فروش شده است.
مدیر کمیته تشریفات دیار سربداران سبزوار اذعان داشت: این کارخانه ابتدا قرار بود در استان زنجان احداث شود که نمایندگان سبزوار با پیگیری خود، سرمایه گذار سبزواری این پروژه را قانع کردند که سبزوار را برای فعالیت خود انتخاب کند و آنان پس از اطمینان از فراهم بودن زمینه های مناسب سرمایه گذاری به سبزوار جذب شدند.
وی با اشاره به اینکه پیگیری های نمایندگان درجلب موافقت سرمایه گذار بخش خصوصی و گروه صنعتی ایتالیایی بسیار موثر بوده است، افزود: سرمایه گذار روز کلنگ زنی این طرح را از روز چهارشنبه به پنجشنبه به تاخیرانداخت تا نمایندگان سبزوار بتوانند در این مراسم حضور داشته باشند.
معشوقی با اشاره به اینکه سرمایه گذار سبزواری طرح مذکور، تصمیم دارد بعد از اتمام این طرح، کارخانه های جانبی دیگری نیز احداث کند، گفت:  در این راستا شرکت پارس هستی آسیا در شهرک صنعتی شماره یک سبزوار درکنار زمین کارخانه P.C.C زمین بزرگ دیگری را خریداری کرده است تا کارخانه های دیگری نظیر ماشین های الکتریکی ، سنگ های زینتی راه اندازی کند.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.