اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 19 بهمن 1402 / کد مطلب: 15287 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی:


انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور زنده کرد


انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور زنده کرد  معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران شعار "ما می‌توانیم"، روحیه خودباوری و شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را در میان مردم ما زنده کرد و کشور به برکت جمهوری اسلامی در همه عرصه ها مسیر پیشرفت و تعالی را طی کرده است.

 حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان سبزوار در جمع مسوولان و تولیدکنندگان این شهرستان افزود: انقلاب اسلامی ایران ادامه مبعث نبی مکرم اسلام (ص) است که سبب احیای ارزشهای دینی اسلامی در ایران شده است.

وی تصریح کرد: دوران رژیم پهلوی، برای مردم و آینده ایران اسلامی، غیر از سرافکندگی و وابستگی هیچ نقطه روشنی نداشت و مردم شان و منزلتی برای خود تصور نمی‌کردند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه سیاسی نیز رژیم پهلوی وابسته بود چنانکه بیش از ۲۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور دستور حکمرانی به ارشدترین مقامات ایرانی را داشتند و در حوزه اقتصادی هم در ردیف وارد کنندگان بزرگ دنیا بودیم.

احیای واحدهای نیمه تعطیل مورد توجه دولت سیزدهم است

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از پنج هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل و تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشته است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: دولت خود را خادم مردم و گره گشایی از کار آنان و رفع موانع مسیر تولید و رشد و تعالی کشور را وظیفه خود می داند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم معطل مذاکرات نماند، گره های تحریمی با اراده مردم باز کرد و این دولت به مردم معتقد و مردم پشتیبان اصلی آن هستند.

معاون استاندار خراسان رضوی: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور زنده کرد

احیای واحد تولیدی در سبزوار پس از ۱۱ سال رکود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار نیز گفت: یک واحد تولیدی در حوزه فرآوری صنعت طیور در این شهرستان پس از ۱۱ سال رکود همزمان با ایام فرخنده دهه مبارک فجر احیا شد و فعالیت خود را از سر گرفت.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: این کشتارگاه صنعتی نیمه تمام مرغ پس از ۱۱ سال معطلی، با پیگیری و تلاش مستمر مسوولان شهرستان با اعتبار سه هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این طریق ۸۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان سبزوار قطب اصلی تولید طیور و تامین کننده گوشت مرغ خراسان رضوی و دیگر مناطق کشور است که توسعه صنایع فرآوری در این حوزه به رونق تولید و اشتغال در این صنعت کمک می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام این شهرستان در حوزه های مختلف با رویکرد اشتغال، رشد اقتصادی و جلوگیری از هدررفت منابع، مورد توجه جدی است.

ابراهیمی افزود: در دهه مبارک فجر امسال ۹۲ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر هشت هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.