اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 30 آبان 1390 / کد مطلب: 1171 / نظرات: 0

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار/


طرح های عمرانی در اولویت کاری شورای اسلامی و شهرداری قرار دارد


طرح های عمرانی در اولویت کاری شورای اسلامی و شهرداری قرار دارد  رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: اجرای طرح های عمرانی سبزوار در اولویت کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد.
قاسم حسینی زاده با بیان این مطلب در گفتگو با سبزوار آنلاین اظهار داشت: در آبانماه سال جاری از 30 میلیارد تومان بودجه ای که برای شهر سبزوار در نظر گرفته شده بود حدود 14 میلیارد و 500 میلیون تومان وصول شده که از این میزان حدود 6 میلیارد تومان در اجرای طرح های عمرانی هزینه شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص بودجه های عمرانی موفقیت بزرگی در عمران و آبادانی سبزوار صورت بگیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در ادامه به کلنگ زنی چند طرح عمرانی در هفته آینده اشاره کرد و از گلنگ زنی باغ ایرانی فدک روز سوم آذرماه در توحید شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح 800 میلیون تومان مناقصه برگزار شده که برنده این مناقصه دوم آذر ماه مشخص و آغاز بکار خواهد کرد.
حسینی زاده ادامه داد: 700 میلیون تومان دیگر نیز برای احداث رستوران سنتی، محوطه سازی، آسیاب قدیمی، پارک پرندگان، پارکینگ و ...  این باغ در نظر گرفته شده است.
وی به احداث 3 پارک محله دیگر در سبزوار به مساحت 24 هزار مترمربع نیز اشاره کرد و گفت: احداث یک پارک محله در منطقه بلوار بوتان گاز و دیگری در اسلام آباد خواهد بود.
حسینی زاده به اجرای عملیات عمرانی کمربندی سبزوار که اخیرا شدت گرفته است نیز پرداخت و اظهار داشت: در راستای قولی که به استاندار برای بهسازی کمربندی داده شده است، شهرداری و اعضای شورا مصمم به اجرای این مهم هستند لذا شهرداری کاشت نهال، نصب پرچم و آسفالت کمربندی را در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به اقدامات اخیر در تغییر چهره شهر ابراز امیدواری کرد سال 1391 شهروندان سبزواری شاهد چهره متحول شده سبزوار باشند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.