اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 21 آبان 1402 / کد مطلب: 15216 / نظرات: 0


ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار بهسازی شد


ناوگان اتوبوس‌رانی شهری سبزوار بهسازی شد مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ناوگان اتوبوسی این شهر با خرید و به خدمت‌گیری ۹ دستگاه اتوبوس جدید، نوسازی شد.

مجید استیری اظهار کرد: بدین منظور ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است و علاوه بر آن اتوبوس های قبلی این ناوگان نیز با انجام عملیات تعمیر اساسی موتور، بهسازی اتاق و صندلی، بدنه و شیشه ها بازسازی و بهسازی شد.

وی تصریح کرد: هم اینک حدود ۸۰ درصد اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی شهری سبزوار فرسوده است با این حال با پیگیری ‌شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال گذشته هفت دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان درون شهری سبزوار افزوده و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان شده اند.

استیری افزود: روزانه حدود ۱۶ هزار سفر از طریق ناوگان اتوبوس‌های شهری در نقاط مختلف شهر سبزوار از طریق ۶۶ دستگاه اتوبوس در قالب ۱۴ خط شهری انجام می شود و میانگین فاصله زمانی رسیدن اتوبوس به ایستگاهها در خطوط شهری ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است.

۸۰۰ هکتار از گستره سه هزار و ۷۵۴ هکتاری شهر سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه این شهر است و محدوده شرق کال عیدگاه، بزرگترین کانون اسکان غیررسمی شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم وسعت محسوب می‌شود.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.