اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 1 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2201 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


واگذاری هرچه بیشتر ارائه خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان ضروری است


واگذاری هرچه بیشتر ارائه خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان ضروری است  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار بر واگذاری هرچه بیشتر ارائه خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان تاكید كرد. 
  
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد كلاته در اولین جلسه كمیته دفاتر پیشخوان سبزوار با تاكید بر واگذاری ارائه خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان، افزود: امیدواریم در سال جاری خدماتی كه تفاهم نامه های آن در استان تهیه و تایید شده است، در این دفاتر به شهروندان ارائه شود.

وی با ابراز رضایت از عملكرد اكثر دفاتر پیشخوان شهرستان، ادامه داد: چند مورد تخلف كه در مجموع 30 دفتر پیشخوان موجود اتفاق افتاده است، با جدیت پیگیری خواهد شد.

معاون فرماندار سبزوار بیان كرد: این امر موجب افزایش رضایتمندی مردم و جلوگیری از ایجاد حس بی اعتمادی نسبت به عملكرد سایر دفاتر خواهد شد.

كلاته با اشاره به نظارت این كمیته بر عملكرد دفاتر خدمات پیشخوان دولت، گفت: طبق تصمیم اعضای جلسه یكی از دفاتر سطح شهرستان كه با عملكرد نامطلوب خود موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، به مدت سه ماه پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: دو دفتر دیگر نیز كه مرتكب برخی تخلفات شده اند، ضمن دریافت تذكر كتبی موظف به اصلاح عملكرد، جلب رضایت كتبی دستگاه خدمات دهنده و ارائه آن به كارگروه می باشند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.