اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 26 مرداد 1391 / کد مطلب: 3368 / نظرات: 1


خدمات دولت باعث سرزندگی روستاهای شهرستان ششتمد


طی دو دولت نهم و دهم توجه ویژه ای به آب شرب و راه روستائی در شهرستان ششتمد شده است.
یکی از این پروژه های مهم و حیاتی پروژه آبرسانی ظفر است که تاکنون مشکل آب شرب روستای طرسک که یکی از پرجمعیت ترین روستاهای شهرستان ششتمد می باشد را مرتفع ساخته است و این پروژه مشکل آب شرب تعداد زیادی از روستاهای ششتمد را برطرف خواهد کرد.
دهیار روستای سررود گفت: خوشبختانه با نگاه مثبت دولت ما شاهد عملیات گازرسانی و آبرسانی در منطقه هستیم که با توجه به اهمیت آب شرب که در این چند ساله مردم روستاهای این منطقه بویژه عزیزآباد و سررود را رنج می داد ، مردم به روند پروژه آبرسانی بصورت خاصی نگاه می کنند.
علیرضا عابد افزود: پروژه آبرسانی ظفر بعد از عبور از روستاهای طرسک و تندک اکنون به صورت جدی و عملیاتی به روستاهای عزیزآباد ، جنبذ، سررود و قاسمی رسیده است.
صادقی از ساکنین روستای عزیزآباد گفت: مشکل آب شرب در این چندسال مردم روستاهای منطقه بویژه عزیزآباد را به شدت رنج می داد و اکنون بارقه های امید و سرزندگی در بین اهالی روستاها به وجود آمده است و آنهم به خاطر سرعت خوب پروژه آبرسانی می باشد.
وی افزود: مسئولان قول داده اند تا دهه فجر شاهد تکمیل پروژه و آبرسانی به روستای عزیزآباد و سایر روستاهای منطقه باشیم.
حمیدی یکی دیگر از روستائیان منطقه گفت: خوشبختانه در حال حاضر پروژه آبرسانی و گازرسانی با سرعت خوبی در حال اجراست و باعث زمزمه بازگشت تعدادی از مهاجرین روستاهای منطقه را به موطن خود فراهم کرده است.
وی ادامه داد: اکثر محورهای روستائی در این چند سال آسفالت شده و اخیراً نیز اداره راه نسبت به روکش آسفالت مسیر ششتمد به دهستان تکاب اقدام نموده است که مجموع این اقدامات مؤثر دولت زمینه دلگرمی روستائیان را فراهم نموده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.