اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 آذر 1391 / کد مطلب: 4715 / نظرات: 1


مجوز احداث کشتارگاه صنعتی سبزوار صادر شد.


مجوز احداث کشتارگاه صنعتی سبزوار صادر شد با وفاق و همدلی همه مسئولان شهرستان، مجوز احداث کشتارگاه صنعتی سبزوار صادر شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، جانشین معاون خدمات شهرداری شهرداری سبزوار با بیان اینکه نخستین تقاضای شهرداری سبزوار برای ایجاد این واحد صنعتی در اول اردیبهشت ماه سال 79 به جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی بود، گفت: بالاخره پس از گذشت 12 سال، روز گذشته مجوز احداث کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین سبزوار به نام شهرداری صادر شد.

علی عظیم نسب ضمن تقدیر از همه مسئولان شهرستان علی الخصوص فرمانداری سبزوار و آقای کلاته معاون امورعمرانی و برنامه ریزی فرماندار ، افزود: وحدت و همدلی همه مسئولان شهری برای به ثمر نشستن این امر بزرگ که در حقیقت سبب تحقق یکی از خواسته های به حق مردم شهرستان بود قابل وصف نیست.

وی در ادامه به پیگیری های ویژه جهت اخذ سند زمین و مجوز آب کشتارگاه از ادارت ذیربط نیز اشاره کرد و گفت: امید است با اخذ سند زمین و مجوز آب این کشتارگاه در آینده ای نزدیک شاهد کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی در سبزوار باشیم.

وی در پایان ازادارات جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، آب منطقه ای، آب و فاضلاب امور روستایی، مسکن و شهرسازی، ثبت و اسناد و دامپزشکی تقدیر کرد و بر وحدت و همکاری ادارات مربطه جهت اخد سند زمین و مجوز آب این کشتارگاه در اسرع وقت تاکید کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.