اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 21 مرداد 1392 / کد مطلب: 6619 / نظرات: 1


سازمان عمران و توسعه شهري شهرداري سبزوار تشكيل مي شود


سازمان عمران و توسعه شهري شهرداري سبزوار تشكيل مي شود  شهردار سبزوار از تشكيل سازمان عمران و توسعه شهري در اين شهرداري خبر داد و گفت : اين سازمان به عنوان چهارمين سازمان تخصصي شهرداري سبزوار به امضاي وزير مربوطه رسيده است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، حسين مقصودي امروز در جمع مردم سبزوار افزود : در دو سال اخير سه سازمان مديريت پسماند ، ميادين و آرامستان در شهرداري سبزوار تشكيل شده است.
وي به اثرات ارزشمند تشكيل اين ساز مان ها از جمله خدمات دهي بهتر و تخصصي شدن كارها اشاره كرد و گفت : با تشكيل سازمان مديريت پسماند و تخصصي شدن اين بخش كارخانه كمپوست در ۳۰ كيلومتري سبزوار با ۳۰ ميليارد ريال هزينه به عنوان كارخانه بيستم در كشور و دومين كارخانه كمپوست در استان راه اندازي شد.
وي كم شدن حشرات موذي از جمله مگس را به دليل وجود كارخانه كمپوست در سبزوار عنوان كرد .
شهردار سبزوار به اجراي ۱۲ هزار متر طولي آيلندگذاري در اين شهر اشاره كرد و گفت : در سال گذشته با ۴۸ درصد كاهش تصادفات درون شهري رتبه اول كشور را كسب كرديم.
مقصودي همچنين به احداث ۱۶ پارك محله ، سنگ فرش ۶۰هزار مترمربع پياده روهاي سطح شهر و كسب رتبه اول در جشنواره نوآوري هاي مديريت شهري در بين چهار هزار و ۲۰۰ شركت كننده اشاره كرد.
وي افتتاح فاز نخست باغ ايراني فدك هم اشاره كرد و گفت : احداث اين باغ از پروژه هاي ماندگار سبزوار است.
شهردار سبزوار با قدرداني از پرداخت به موقع عوارض شهرداري توسط مردم گفت : از محل درآمد اين عوارضات براي باغ ايراني فدك تاكنون پنج ميليارد ريال هزينه شده است .
وي مساحت اين باغ را ۱۲ هكتار عنوان كرد و افزود : تمام مصالح بكار رفته در باغ ايراني فدك سبزوار سنتي است .
شهردار سبزوار همچنين از همكاري شوراي اسلامي سوم قدرداني كرد و گفت : احداث تقاطع غيرهمسطح در ميدان سربداران و كالسكه راني توحيد شهر سبزوار هم در ابتداي فعاليت دوره شوراي چهارم آغاز مي شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.