اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1394 / کد مطلب: 10126 / نظرات: 0

رئیس تعاون ،کار و رفاه اجتماعی سبزوار


رسانه های گروهی نقش مهمی در اشتغالزایی دارند


رسانه های گروهی نقش مهمی در اشتغالزایی دارند  معاون مدیر کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: رسانه های گروهی نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی دارند.
 
عقیل مختاری یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا را گرامی داشت و افزود: ایرنا با معرفی امکانات، توان و ظرفیت های این شهرستان می تواند زمینه مناسبی برای فعالیت سرمایه گذاران و کارآفرینان در این منطقه فراهم کند.
وی نقش خبرگزاری جمهوری اسلامی در اطلاع رسانی و روشنگری جامعه را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: رسانه های گروهی در توسعه جامعه نقش بسیار بزرگی دارند.
وی با قدردانی از خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند و با اخبار صحیح و به موقع سبب توسعه و پیشرفت کشور می شوند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و باید حقایق را بازگو کنند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران در انعکاس اخبار باید مستقل و بدون جهت گیری های سیاسی عمل نمایند تا حرفه مقدس خبرنگاری آلوده نشود.
وی همچنین خبرنگاری را از حرفه های بسیار حساس دانست و افزود: رسانه های گروهی نقش بسیار مهمی در تبیین حقایق و تنویر افکار عمومی دارند.
وی گفت: رسانه های گروهی سبزوار در سالهای اخیر رشد خوبی داشته و نشریات این شهرستان هم از محتوای خوبی برخوردارند.
محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در هفدهم مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق به شهادت رسید.
این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.