اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1394 / کد مطلب: 10150 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


دولت بیکاری را دشمن داخلی خود می داند


دولت بیکاری را دشمن داخلی خود می داند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به رفع مشکلات بیکاری جوانان دارد و بیکاری را دشمن داخلی خود می داند .
 
احمد برادران روز سه شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندیهای هنرجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار افزود: دولت یازدهم در صدد رفع مشکل بیکاری بوده و در جهت اشتغالزایی و خودکفایی داخلی بر محور اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.
وی اظهار کرد: اشتغال بانوان در کنار خانواده، ابتکار خوبی است که هم آسیبهای اجتماعی کمتری دارد و هم به بانوان این امکان را می دهد که به وظیفه اصلی خود در فراهم نمودن بستر آرامش برای تربیت اسلامی فرزندانشان بپردازند.
فرماندار ویژه سبزوار گفت: اشتغال خانگی در زمره مشاغلی است که با هزینه کم، بهره زیاد دارد.
برادران با اشاره به حمایت از کارآموزان آموزش دیده افزود: کارآموزان پس از کسب مهارتهای لازم از مزایای تسهیلات مشاغل خانگی به صورت قرض الحسنه بهره مند خواهند شد.
رییس آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه بقیه الله سبزوار نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مسوولان این شهرستان با هدف مهارت آموزی و اشتغالزایی برگزار شده است.
اعظم جمشیدی افزود: افزایش آگاهی و مهارتهای تخصصی مددجویان، اشتغال و کمک به معیشت و تحکیم بنیان خانواده از اهداف دیگر این نمایشگاه می باشد.
وی اظهار کرد: در این زمینه یک دوره آموزشی با همکاری کمیته امداد به مدت 24 روز در رشته های بافت عروسک های تزیینی، پیکر تراشی، چادردوزی و دوخت مانتو و مقنعه در این آموزشکده در حال برگزاری است که 47 مددجوی این نهاد در این دوره شرکت دارند.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.