اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 آبان 1394 / کد مطلب: 10504 / نظرات: 0

پارسی پور:


بایستی از کارآفرینان و اشتغالزایی حمایت شود


بایستی از کارآفرینان و اشتغالزایی حمایت شود  معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت : فرصت های سرمایه گذاری خوبی در دولت یازدهم برای اشتغالزایی فراهم شده و مسئولان از کار آفرینان و تولیدکنندگان حمایت می کنند .   
حسن پارسی پور  در مراسم راه اندازی اولین مرکز اطلاع رسانی مشاوره و خدمات کارآفرینی شهرستان سبزوار افزود : یکی از اولویت کاری مسئولان این شهرستان اشتغالزایی و پشتیبانی از تولید کنندگان و کارآفرینی است و نیاز داریم تا حلقه ارتباطی بین دولت و مردم و از طرفی پل ارتباطی بین دانش و کار را برقرار کنیم .
وی با تاکید بر کارآفرینی افزود: بایستی ساز و کاری برای حمایت از کارآفرینی در قالب مدیریت یکپارچه و برنامه مدون فراهم شود.
وی با اشاره به حمایت از بخش خصوصی و کارآفرینان و فعال سازی بخش خصوصی در اقتصاد ادامه داد : بایستی مشارکت بخش خصوصی را بیشتر مدیریت کنیم و با هم افزایی در عرصه مدیریت با هم کار کردن را تمرین کنیم .
وی با تاکید بر وجود برنامه های آموزشی برای کارآفرینی گفت : آموزش و پرورش بایستی تمرکز بیشتری در خصوص برنامه های کارآفرینی برای دانش آموزان داشته باشد .
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیکاری در میان قشر تحصیلکرده جامعه بیشتر است ، افزود : به عرصه مهارت در تحصیلکردگان دانشگاهی توجه نشده و در این عرصه بین مباحث تئوری دانشگاهی و نیاز جامعه فاصله وجود دارد .
معاون فرماندار سبزوار ادامه داد : نیاز داریم تا با پیوند بین عرصه دانش و کار و فعال تر کردن فضاهای آموزشی با برنامه های مدون این مشکلات را بر طرف کنیم .
وی با اشاره به راه اندازی اولین مرکز اطلاع رسانی مشاوره و خدمات کارآفرینی در این شهرستان و حمایت از چنین مراکزی گفت : کارآفرینان نیاز به مشاوره های تخصصی در ابعاد اقتصادی ، فرهنگی ، حقوقی ، فنی و تخصصی دارند.
وی ادامه داد : فرصت های سرمایه گذاری خوبی در دولت فراهم شده ولی برخی افراد که می خواهند اقدام به سرمایه گذاری کنند مسیر را به صورت کامل نمی شناسند .
وی ادامه داد : نیاز هست تا نهادهای دانشگاهی و تشکل های مردمی تخصصی این خلاء را پر کرده و سرمایه گذار را در رسیدن به مقصد یاری کنند .
معاون مدیرکل و رئیس اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی سبزوار نیز در این مراسم گفت : توسعه و ترویج کارآفرینی بهترین راهکار برای حل معضل بیکاری بویژه در قشر تحصیلکرده است .
عقیل مختاری با اشاره به افتتاح اولین مرکز اطلاع رسانی مشاوره و خدمات کارآفرینی شهرستان سبزوار گفت : وجود این مراکز تا حد زیادی به پویایی اشتغال و کارآفرینی کمک می کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.