اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مرداد 1395 / کد مطلب: 11154 / نظرات: 0

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار:


دولت یازدهم توجه ویژه ای به موضوع کاهش حوادث ترافیکی در کشور دارد


دولت یازدهم توجه ویژه ای به موضوع کاهش حوادث ترافیکی در کشور دارد معاون مدیر عامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: دولت یازدهم توجه ویژه ای به موضوع کاهش حوادث ترافیکی در کشور دارد.
محمد علی جباری ثانی اظهارکرد: یکی از مهمترین اولویت مسئولان کشور موضوع پیشگیری از حوادث و تلفات حوادث جاده ای است.
وی با بیان اینکه عوامل مختلفی نظیر مناسب بودن راه ها، توجه مردم به قوانین و وجود امکانات و تجهیزات امداد و نجات جاده ای در کاهش میزان حوادث رانندگی و تلفات جاده ای موثر است، افزود: خدمات دولت یازدهم در سه سال گذشته در زمینه تامین تجهیزات امداد و نجات جاده ای در راستای ارائه خدمات به مصدومان حوادث، کم نظیر بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: در این راستا پایگاه جاده ای هلال احمر زعفرانیه در مسیر سبزوار- نیشابور به تازگی راه اندازی شده و ایجاد چند پایگاه جاده ای دیگر در این شهرستان دستور کار مسئولان قرار دارد.
وی در مورد نحوه و صحت انتشار اخبار حوادث توسط رسانه های گروهی نیز اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از رسانه هایی است که در زمینه ارائه اخبار درست و صحیح حوادث و سوانح پیشرو و پیشگام بوده و همین موضوع سبب شده تا شایعات و آسیب های روانی پس از یک حادثه به موقع خنثی شود.
وی اضافه کرد: رسانه های گروهی و خبرگزاری ها بهترین مشاور برای سازمان های امدادی هستند و ما از این عزیزان درخواست همکاری و کمک می کنیم .
وی همچنین وجود دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار را فرصتی مهم برای این منطقه دانست و از پوشش مناسب و به موقع اخبار جمعیت هلال احمر این شهرستات تقدیر کرد.منبع ایرنا.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.