اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 آبان 1395 / کد مطلب: 11559 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


اختلاف شهرداری با مالکان نباید موجب سلب آسایش مردم شود


اختلاف شهرداری با مالکان نباید موجب سلب آسایش مردم شود معاون فرماندار سبزوار گفت: اختلافات شهرداری با مالکان اراضی و مدعیان نباید منجر به سلب آرامش و آسایش مردم شود.

حسین شاد در پی اقدام یکی از شهروندان مبنی بر انسداد خیابان شهرک اندیشه و بلوار دکتر سیادتی سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری سبزوار باید به سرعت اختلافات خود را با این فرد حل و فصل کند.
وی افزود: بسته شدن 2 شریان پر رفت و آمد شهر سبزوار به دلیل اختلافات بین شهرداری و افراد به صلاح مردم نیست.
معاون فرماندار سبزوار ادامه داد: پیگیری شد تا شهرداری هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی این 2 خیابان اقدام و مسیر عبور مردم را باز کند.
وی گفت: در صورت نیاز امروز نشست شورای تامین شهرستان برگزار می شود تا از بروز و تکرار اینگونه اقدامات جلوگیری شود.
شاد افزود: شهرداری باید موارد اختلافی خود را با مالکان اراضی حل و از بروز این اتفاقات جلوگیری کند.
صبح روز جمعه 14 آبان ماه یکی از مالکان زمینهای محدوده شهرک اندیشه سبزوار به دلیل اختلاف با شهرداری، با حکم دادگاه خیابان منتهی به شهر اندیشه و خیابان دکتر سیادتی این شهر را مسدود کرد.
سیدعلی موسوی خواه در خصوص این اقدام خود به خبرنگار ایرنا گفت: وسعت زمینهای این محدوده حدود 11 هزار مترمربع است که آن را به فرزندانم واگذار کرده ام.
وی افزود: 10 سال پیش طی توافقی، بخشی از این زمین به منظور خیابانکشی به شهرداری سبزوار فروخته و هشت هزار مترمربع زمین نیز بطور رایگان واگذار شد.
موسوی خواه ادامه داد: با وجود برگزاری نشستهای مختلف با شهرداری سبزوار، این مجموعه به توافقات و قولهای خود در زمینه پرداخت هزینه زمین عمل نکرد و همین امر منجر به شکایت من از شهرداری سبزوار و صدور حکم خلع ید شد.
وی گفت: خانواده اینجانب برخلاف میل باطنی خود این حکم را اجرا می کنند تا مسئولان شهرداری به وعده هایشان عمل کنند.
مدیر روابط عمومی شهردار سبزوار نیز در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: پرونده این ملک متعلق به 10 سال پیش است و در آن دوران شهردار وقت در توافق با آقای موسوی خواه و تعیین پلاک و تقسیم اراضی اقدام به اجرای طرح خیابانکشی و احداث بلوار در این منطقه کرده است.
محمد اختریان افزود: به دلیل پیگیری نکردن شهرداری در آن دوران، اختلافات مالی با این فرد افزایش یافت و اکنون وی با حکم دادستانی برای خلع ید این زمین و تخریب خیابان اقدام کرده است.
وی ادامه داد: در این ارتباط امروز نشستی با مسئولان اداره حقوقی شهرداری و شهرستان سبزوار برگزار و پرونده املاک و اراضی مورد ادعای این فرد بررسی می شود.
مدیر روابط عمومی شهردار سبزوار گفت: وضعیت پرونده این فرد و توافقهای وی با شهردار وقت باید مشخص شود و بر این اساس بدهی و میزان توافقات وی با شهرداری مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت مبلغ مورد اختلاف پرداخت شود.ایرنا/101




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.