اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 تير 1396 / کد مطلب: 12487 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


راه مقابله با بدحجابی، معرفی حجاب به عنوان یک معروف در جامعه است


راه مقابله با بدحجابی معرفی حجاب به عنوان یک معروف در جامعه است  امام جمعه موقت سبزوار گفت: برای جلوگیری از ترویج بدحجابی دنر جامعه علاوه بر توجه خانواده ها و مسئولان به حفظ حجاب، باید به حجاب به عنوان یک معروف مهم برای همگان توجه شود.
 حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی در پی تزلزل بنیان خانواده و تضعیف غیرت اسلامی بین نسل جوان و انقلابی است زیرا حجاب سلاح زنان در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.
وی با اشاره به کرامت و ارزش زنان در دین اسلام ادامه داد: در نگاه غرب، زنان به عنوان کالا و ابزاری برای رسیدن به مقاصد غیرانسانی تلقی می شوند.
امام جمعه سبزوار همچنین با اشاره به 26 تیر روز تاسیس شورای نگهبان گفت: این شورا نگهبان قانون اساسی و قوانین اسلام است که نقش مهمی در تثبیت نظام اسلامی دارد.
وی همچنین با اشاره به گشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری در تیرماه سال 62 ادامه داد: اعضای این مجلس علاوه بر وظیفه تعیین رهبر انقلاب، مشاورانی امین برای رهبری نیز هستند.
حجت الاسلام سلیمانی با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: آن امام بزرگوار شاگردان فراوانی در راه اعتلای مکتب شیعه تربیت نمودند.ایرنا 102/



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.