اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 دي 1398 / کد مطلب: 13684 / نظرات: 0


مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی در سبزوار برگزار شد


مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هوایی در سبزوار برگزار شد  مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه هوایی یکشنبه شب با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سبزوار برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سبزوار در این مراسم با تسلیت درگذشت جانباختگان سانحه هوایی گفت: در این حادثه همه مردم کشور داغدار شدند.
حجت الاسلام والمسلمین علی خداشاهی افزود: سپاه پاسداران در کنار مردم و خانواده‌های مصیبت دیده قرار داشته و ابراز همدردی خود را با خانواده‌های داغدار اعلام می‌دارد.
وی همچنین با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سردار بزرگ منشاء تحولات مثبت در دنیای اسلام شده و هسته‌های مقاومت را در کشورهای اسلامی و منطقه تقویت می‌کند.
حجت الاسلام خداشاهی گفت: با سیلی سختی که در آغاز راه انتقام سخت به آمریکا زده شد یکی از مهمترین پایگاه‌های مجهز آنها بوسیله سپاه در هم کوبیده شد.
وی افزود: انتقام سخت یکی از مطالبات مردم پس از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی است و اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا قدرت جمهوری اسلامی را در برابر قدرت پوشالی آمریکا به نمایش گذاشت.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.