اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 فروردين 1399 / کد مطلب: 14023 / نظرات: 0


هلال احمر سبزوار به حالت آماده باش درآمد


هلال احمر سبزوار به حالت آماده باش درآمد
رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و همچنین آغاز بارندگی های شدید از صبح امروز نیروهای هلال احمر این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

محمد علی جباری افزود: دو تیم امدادگر و نجاتگر هلال احمر در شهر سبزوار و ۱۵ امدادگر در سه پایگاه امداد و نجات این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی در وضعیت آماده باش کامل به سر می برند.
وی با اشاره به آماده بودن تجهیزات پایگاههای امداد و نجات جاده ای شهرستان سبزوار ادامه داد: شهروندان در صورتی که به کمک نیاز داشتند با سامانه ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.  
‌رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نیز گفت: در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قوی تمامی ماموران آتش نشانی این شهر در حالت آماده باش قرار دارند.
مهدی احمدی راد افزود: تمامی ایستگاه های آتش نشانی سبزوار مجهز به انواع کف کش های برقی تک فاز و همچنین ایستگاه دو آتش نشانی به عنوان ایستگاه پشتیبان، مجهز به انواع کف کش های پرتابل تک و سه فاز، پمپ های روبین و دیزل  آماده خدمت رسانی به شهروندان در صورت بروز حادثه هستند.
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیرو هشدارهای قبلی در زمینه بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل برای امروز و فردا نیز در همین زمینه هشدار داد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.