اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 11 مرداد 1402 / کد مطلب: 15051 / نظرات: 0


۶۰۹ میلیارد ریال اعتبار به خوشاب خراسان رضوی اختصاص یافت


۶۰۹ میلیارد ریال اعتبار به خوشاب خراسان رضوی اختصاص یافت  فرماندار خوشاب گفت: ۶۰۹ میلیارد ریال اعتبارات استانی، نفت و قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری امسال به این شهرستان غربی خراسان رضوی اختصاص یافته است.

محمود شمّ آبادی  به خبرنگار ایرنا افزود: این رقم به تفکیک شامل ۲۴۵ میلیارد ریال اعتبار استانی، ۲۷۶ میلیارد ریال نفت و ۸۸ میلیارد ریال از محل منابع قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری است.

وی اظهار داشت: مجموع اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای و متوازن شهرستان خوشاب نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است.

فرماندار خوشاب گفت: اعتبارات استانی و نفت در قالب ۲۰ فصل، ۳۱ برنامه و ۶۰ پروژه برای دستگاه های اجرایی توزیع شده که بیشترین اعتبارات به ترتیب برای راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، سپاه پاسداران، آب و فاضلاب، نیروی انتظامی، بنیاد مسکن، نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و شهرداری ها در نظر گرفته شده است.

شم آبادی افزود: همچنین اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری در قالب هفت بخش، هفت فصل و ۱۴ طرح امسال برای دستگاه های اجرایی توزیع شده که بیشترین اعتبارات به ترتیب برای آب و فاضلاب و راهداری و حمل و نقل جاده ای منظور شده است.

شهرستان خوشاب به مرکزیت شهر سلطان آباد با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان رضوی از جنوب به سبزوار، از شمال به اسفراین، از غرب به جوین و از شرق به شهرستان های نیشابور و فیروزه محدود است.

شهرستان خوشاب مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب و دارای ۷۰ روستاست.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.