اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 23 مرداد 1402 / کد مطلب: 15065 / نظرات: 0


۹۰ میلیارد ریال صرف بهسازی راه‌های روستایی سبزوار شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: عملیات بهسازی یا بازسازی برخی از راه‌های روستایی این شهرستان به منظور ساماندهی محورها و سهولت در حمل و نقل با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال اجرا شد.

حسن عابدی‌پوراظهار داشت: عملیات آسفالت راههای روستایی شهرستان سبزوار در سطح ۹ کیلومتر و ۳۵۰ متر اجرا شده و ۱۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان های سبزوار و ششتمد نیز در ماه‌های گذشته با بازیافت آسفالت اصلاح و مرمت شده است.

وی تصریح کرد: کار آسفالت شامل راه روستای فیلشور در بخش روداب به طول سه کیلومتر و در بخش مرکزی نیز راه روستای سلیمانیه به طول ۲ کیلومتر، راه روستاهای عوض و نجم آباد به طول سه کیلومتر و بیُنق به طول ۳۵۰ متر اجرا شده است.

عابدی پور گفت: همچنین عملیات مرمتی در حوزه استحفاظی شهرستان ششتمد شامل راههای روستای ثُقیه، کلاوشک، سه راهی برازق و باغ‌خیرات و در شهرستان سبزوار نیز بخشی از راههای روستایی سیدآباد کلوت، کلاته سالار، صالح آباد، کال‌خونی، راه قدیم دلقند، اصلاح رمپ های سنگ سفید و رازقند و دوربرگردان خسروجرد و سریش به اجرا درآمده است.

طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.