اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 5 شهريور 1402 / کد مطلب: 15092 / نظرات: 0


پنج طرح عمرانی در سبزوار به بهره‌برداری رسید


پنج طرح عمرانی در سبزوار به بهره‌برداری رسید  همزمان با چهارمین روز هفته دولت، پنج طرح آموزشی، بهداشتی و ورزشی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: در این قالب سه طرح آموزش و پرورش سبزوار با مجموع اعتبار ۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از مهر امسال پذیرای دانش آموزان خواهند بود.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: این طرح‌ها شامل یک آموزشگاه در قالب هشت کلاس درس و هزار و ۲۰۰ متر محوطه سازی، ساخت و تکمیل چهار کلاس درس در آموزشگاه شهید کلاته‌سیفری و نیز آموزشگاه روستای "گراب چاه تلخ" است.

وی تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در ورزشگاه شهید مظهری سبزوار در گستره هزار و ۲۰۰ متر مربع با مشارکت خیران و هیات های ورزشی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ابراهیمی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز پایگاه سلامت ناحیه "رازی" با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد که ۲۸ هزار نفر جمعیت این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی این پایگاه بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: همزمان با هفته دولت در مجموع ۶۵ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد در این شهرستان سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.