اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 شهريور 1402 / کد مطلب: 15099 / نظرات: 0


هشت طرح عمرانی در روداب سبزوار به بهره‌برداری رسید


هشت طرح عمرانی در روداب سبزوار به بهره‌برداری رسید همزمان با پنجمین روز هفته دولت، هشت طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار، یکی از نمایندگان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستان به ارزش ۱۴۱ میلیارد ریال در بخش "روداب" به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: گازرسانی به ۲ روستای "کلاته میرعلی و پروند" روداب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در مجموع ۱۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: همچنین چهار طرح عمران شهری شامل ۱۱ هزار مترمربع آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، بازپیرایی میدان شهید سلیمانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، خرید یک دستگاه نیسان کمپرسی با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اجرای کانیو کوچه های سطح شهر روداب با هزینه پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای "ملوند" روداب با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع و یک خانه عالم در روستای "تسبند" این بخش با زیربنای ۶۰ متر مربع و هزینه ۲ میلیارد ریال از دیگر این طرحها بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: علاوه بر طرحهای بخش روداب، عملیات گازرسانی به ۲ روستای بخش مرکزی سبزوار نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ابراهیمی افزود: همزمان با هفته دولت در مجموع ۶۵ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.