اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 8 شهريور 1402 / کد مطلب: 15103 / نظرات: 0


۵۹۸ میلیارد ریال طرح‌ در ششتمد بهره‌برداری شد


۵۹۸ میلیارد ریال طرح‌ در ششتمد بهره‌برداری شد همزمان با هفته دولت چندین طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۵۹۸ میلیارد ریال در شهرستان ششتمد خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

فرماندار ششتمد گفت: این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی اجرا شده که اهالی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار شده اند.

حسین ایثارگر اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان مرکز خدمات جامع سلامت روستای البلاغ با مساحت ۵۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: ۱۴ طرح نیز در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال به ثمر نشست و چند طرح کشاورزی شامل کانال انتقال آب، مرمت و احیای قنوات با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اجرا شد.

فرماندار ششتمد گفت: بهره برداری از ساختمان شهرداری ششتمد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، آموزشگاه سه کلاسه روستای "سبه" با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، طرح های اشتغال و خودکفایی و طرح مقاوم سازی مسکن با اعتبار۳۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های به ثمر نشسته بوده است.

ایثارگر اظهار داشت: همچنین برای ارائه خدمات و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت و پیگیری رفع مشکلات مردم، میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسوولان در مرکز شهرستان ششتمد و ۱۳ روستای آن برپا شد.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.