اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 9 شهريور 1402 / کد مطلب: 15105 / نظرات: 0


فرماندار: وضعیت راههای ارتباطی سبزوار بهتر شده است


فرماندار: وضعیت راههای ارتباطی سبزوار بهتر شده است معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: وضعیت راههای ارتباطی این شهرستان تا حدودی بهبود یافته است اما همچنان باید تلاش کرد تا وضعیت بهتر شود.

حسین ابراهیمی کردیانی  در حاشیه بازدید از راههای ارتباطی سبزوار ب
گفت: بخشی از عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی این شهرستان در ماههای گذشته اجرا شده است.

وی تصریح کرد: برای نمونه بخشی از راه ارتباطی "کاهک" به سبزوار و نیشابور و نیز بخشی از مسیر ارتباطی سبزوار به "روداب" و تعدادی از مسیرهای روستایی بهسازی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین مشکلات ۱۸ کیلومتر از مسیر سبزوار - بردسکن، که در حوزه شهرستان سبزوار قرار دارد، برطرف شده و نقایص اصلی ۲۰ کیلومتر از مسیر سبزوار به داورزن نیز رفع شده است.

ابراهیمی افزود: عملیات روکش بخشی از مسیر ارتباطی سبزوار به خوشاب و قوچان اجرا شده و عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۲۰ کیلومتر نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: یکی از چالش های شهرستان سبزوار راههای ارتباطی اصلی و روستایی آن به طول ۸۱۳ کیلومتراست چنانکه ۵۶۳ کیلومتر راه خاکی روستایی در منطقه وجود دارد که احداث، بازسازی و بهسازی در بخشی از نقاط آغاز شده و در بخشی از نقاط آماده بهره برداری و یا در حال انجام است.

طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

مرکز شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.