اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 شهريور 1402 / کد مطلب: 15113 / نظرات: 0


پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن تشییع شد


پیکر شهید مدافع امنیت در داورزن  تشییع شد  پیکر شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت سرگرد "داوود صبوری" که در درگیری با قاچاقچیان شرور به شهادت رسیده بود، روز یکشنبه بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان "داورزن"  تشییع شد.

در این آیین که با حضور مسوولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد و ایثارگران همراه بود تشییع کنندگان با شعارهای "لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا زینب (س)، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" پیکر پاک این شهید را تشییع کردند.

آیین تشییع پیکر این شهید مدافع امنیت، فردا دوشنبه نیز از مقابل مسجد جامع سبزوار برگزار شده و پس از آن برای خاکسپاری به زادگاهش روستای "خیرآباد" انتقال خواهد یافت.

به گزارش مرکز رصد و اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، شهید صبوری روز پنجشنبه در جریان تعقیب و گریز پلیس و قاچاقچیان بین شهرستان داورزن و سبزوار مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

در این عملیات که از ایستگاه "کاهک" داورزن تا ورودی شهر سبزوار ادامه یافت ماموران انتظامی سرانجام با تیراندازی خودرو پژو سواری قاچاقچیان مشروبات الکلی را متوقف کردند که در این بین سرگرد صبوری از ناحیه پهلو مجروح و به مرکز درمانی انتقال یافته و زیرمراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت و پس از یک روز بر اثر شدت جراحات وارده آسمانی شد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.