اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 12 شهريور 1402 / کد مطلب: 15114 / نظرات: 0


آماده‌سازی ۲۲ هکتار زمین طرح ملی مسکن در خوشاب آغاز شد


آماده‌سازی ۲۲ هکتار زمین طرح ملی مسکن در خوشاب  آغاز شد فرماندار خوشاب گفت: ۲۲ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب فراهم شده که مرحله آماده‌سازی آن آغاز شده است.

محمود شم‌آبادی افزود: تاکنون ۱۴ میلیارد ریال برای فرآیند آماده‌سازی زیرساختی زمین های طرح ملی نهضت مسکن شهرستان خوشاب هزینه شده است.

وی اظهار داشت: به منظور ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرستان خوشاب زمین های ۲۰۰ متری در قالب خانه های ویلایی به متقاضیان تحویل می شود که با دریافت تسهیلات اقدام به ساخت مسکن کنند.

فرماندار خوشاب گفت: در ۲ شهر دیگر شهرستان خوشاب شامل "مشکان" و "نوده انقلاب" نیز در مجموع ۱۲ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

شم آبادی افزود: همچنین در برخی مناطق روستایی شهرستان نیز زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق الحاق زمین جدید به محدوده روستاها تامین می شود.

وی ادامه داد: بر مبنای ضوابط، هر فرد واجد شرایط خانه دار شدن که استعلام فرم "ج" وی قرمز نبوده و در این حوزه از خدمات و تسهیلات دولتی استفاده نکرده باشد، می تواند از مزایای ساخت مسکن در چهارچوب طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شود.

شهر سلطان‌آباد، مرکز شهرستان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

شهرستان خوشاب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب تشکیل شده و دارای ۷۰ روستاست.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.