اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 آذر 1402 / کد مطلب: 15237 / نظرات: 0


هزار و ۶۱۵ خانوار سبزواری متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت شدند


هزار و ۶۱۵ خانوار سبزواری متقاضی زمین طرح جوانی جمعیت شدند  رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: هزار و ۶۱۵ خانوار سبزواری با نامنویسی در سامانه وزارت راه و شهرسازی، متقاضی دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت شده‌اند.

محسن برزویی  افزود: از مجموع این خانوارهای سبزواری متقاضی طرح سه و چهار فرزنده، که در سامانه وزارت راه و شهرسازی نامنویسی کرده‌اند تاکنون هزار و ۵۳ پرونده تایید و حائز شرایط شناخته شده که روند اعطای زمین به آنها در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: البته پایش شبکه بهداشت و درمان نیز انجام می شود که پس از تایید نهایی، به متقاضیان در قالب قانون جوانی جمعیت زمین واگذار می شود.

برزویی گفت: مکان واگذاری زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت سبزوار در سایت ۱۱۴ هکتاری نهضت ملی مسکن به نام شهید مهدی ناصری در ضلع شرقی "توحیدشهر" سبزوار قرار دارد که واحدهای آن به صورت تلفیق گروه ساخت و انبوه ساز ایجاد می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اولویت ها، فرایند واگذاری زمین در مراحل مختلف به متقاضیان قانون جوانی جمعیت، به خانواده های دارای بیش از سه فرزند ارائه می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: قانون جوانی جمعیت طرح تشویق جوانان برای ازدواج و تشویق خانواده‌ها برای فرزندآوری است و برای این موارد حمایت‌ها و تسهیلاتی منظور شده است.

به گزارش ایرنا، چهار سایت نهضت ملی مسکن در شهرهای سبزوار و "روداب" مشخص شده که فرایند آماده‌سازی آنها در حال اجراست.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.