اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 آذر 1402 / کد مطلب: 15246 / نظرات: 1

رییس کل دادگستری خراسان رضوی:


استفاده از دادگاه‌های علنی برخط و الکترونیک در خدمت به شهروندان موثر است


استفاده از دادگاه‌های علنی برخط و الکترونیک در خدمت به شهروندان موثر است  رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های موجود از جمله دادگاه‌های علنی برخط و دادرسی‌های الکترونیک مورد توجه قرار دارد که برای تسریع در ارائه خدمات قضایی به شهروندان مؤثر خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام حمزه خلیلی روز چهارشنبه در جمع مسوولان حوزه قضایی سبزوار، بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به شهروندان تأکید کرد.

وی با اشاره به تهیه اسناد بومی برای هر شهرستان، اظهار کرد: متعاقب رصد و بررسی وضعیت حوزه های قضایی، برنامه های عملیاتی مبتنی بر نگاه متحولانه برای هر حوزه تهیه و در سفرهای استانی و بازدیدها به مسوولان این مناطق ابلاغ می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم نظارت بر کلیه عملکردها، گفت: در مورد اسناد بومی تحول، تعدادی از معاونان دادگستری از زوایای مختلف بر نحوه پیشرفت این برنامه ها نظارت می‌کنند.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: یکی از تأکیدات ما به مسوولان حوزه های قضایی، کنترل ورودی پرونده به مجموعه با اتکا به مدیریت قضایی است تا با هدف دفاع از حقوق عامه و حقوق شهروندی از تشکیل پرونده های کثیر الشاکی پیشگیری شود.

حجت الاسلام خلیلی در سفر به شهرستان سبزوار، با حضور در دادگستری این شهرستان مشکلات قضایی سبزوار را بررسی کرده و دستورهای لازم را برای حل برخی از این مشکلات صادر کرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین در این سفر مسائل مربوط به دانشگاه حکیم سبزواری، شهرک اندیشه، سجادشهر، اراضی فرودگاه و شرکت آبادانی دیار سربداران را مورد بررسی قرار داد و با حضور در چند منطقه حاشیه ای شهر سبزوار از اراضی و نواحی مختلف بازدید کرد.

حضور در منزل شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" و دیدار با خانواده این شهید گرانقدر از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس کل دادگستری خراسان رضوی به حوزه قضایی سبزوار بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.