اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 دي 1402 / کد مطلب: 15279 / نظرات: 0


سارقان کابل‌های برق "جغتای" در گلستان به دام افتادند


سارقان کابل‌های برق جغتای در گلستان به دام افتادند  فرمانده انتظامی جغتای گفت: سارقان سیم و کابل‌های برق معابر روستایی این شهرستان غربی خراسان رضوی در استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ علی حکم آبادی به خبرنگاران اظهار کرد: با دریافت گزارش های مردمی و نیز اداره برق جغتای، مبنی بر سرقت سیم کابل‌ های برق معابر ۱۴ روستای این شهرستان از شهریور امسال، بررسی موضوع این سرقت‌ها در دستور کار پلیس اطلاعات و کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی و رصد دوربین‌ های امنیتی و تحقیقات پلیسی در این مدت مشخص کرد که گروهی خارج از منطقه در مراحل مختلف و با خودروهای مختلف، این اقدامات مجرمانه را انجام می‌ دهند که با نیابت قضایی، سه نفر از آنان در شهرستان گالیکش استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: اعضای این گروه پس از سرقت کابل های برق معابر جغتای، آنرا به شهرستان محل سکونت خود انتقال داده و ذوب می کردند و سپس مواد مسی ذوب شده را به فروش می‌ رساندند.

سرهنگ حکم آبادی افزود: سارقان در بازجویی اولیه و پس از رویت تصاویر دوربین‌ های امنیتی، به سرقت و ذوب سیم‌ های مسی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو پژو پارس سارقان توقیف شد و دیگر اعضای این گروه نیز تحت تعقیب هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.