اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 فروردين 1391 / کد مطلب: 2047 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


مسافران و گردشگران نوروزی باید با خاطره خوش سبزوار را ترك كنند


مسافران و گردشگران نوروزی باید با خاطره خوش سبزوار را ترك كنند  معاون فرماندار و جانشین ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار گفت :مسافران ،زائران و گردشگران نوروزی بایستی با خاطره خوش این شهرستان را ترك كنند. 
   
 'محمدكلاته '  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام امكانات برای ارائه خدمات به مسافران و زائران حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در این شهرستان بسیج شده است.

این مسوول در عین حال از مسافران و زائرانی كه از مسیر این شهرستان تردد می كنند خواست در صورت مشاهده هر گونه مشكل و یا پیشنهاد،با ستاد و یا فرمانداری این شهرستان تماس حاصل نمایند.

وی گفت :ما در حال حاضر از نظر اسكان و ارائه خدمات به مسافران در این شهرستان هیچ مشكلی نداریم و ناظران و بازرسان به طور مستمر بر اصناف و مراكز خدماتی نظارت می كنند.

وی با بیان اینكه روزانه 112 نفر ناظر با ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سبزوار همكاری دارند ادامه داد: 75 نفر آنان بر اصناف و مراكز خدماتی مختلف نظارت دارند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار مجموع ناظرین دانشگاه علوم پزشكی سبزوار را نیز در سطح شهرستان 31 نفر اعلام كرد و گفت : همچنین سه نفر ناظر تعزیزات حكومتی در این شهرستان مشغول انجام وظیفه هستند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.