اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 تير 1391 / کد مطلب: 2951 / نظرات: 0

شهردار:


60 مغازه ورودی شهر سبزوار تملک و تخریب شد


 شهردار سبزوار گفت :در راستای بهسازی مسیر کمربندی سبزوار به عنوان بزرگترین ورودی استان خراسان رضوی، 60 باب مغازه بدون مجوز ورودی این شهرستان با توافق دو سویه، بین مالکان و شهرداری تملک و تخریب شد.   
به گزارش سبزوار پيام به نقل از  روابط عمومی شهرداری سبزوار، ، حسین مقصودی از معضل ورودی و کمربندی سبزوار به عنوان معضل 33 ساله بعد از انقلاب در دروازه ورودی خراسان رضوی یاد کرد.
و ی اظهار داشت : این ورودی بعضا چالش های مدیریتی بسیاری را برای مدیران شهرستان ایجاد کرده و مورد انتقاد شدید استاندار خراسان رضوی، نمایندگان، مسئولان شهرستان و حتی مسافران و زائران حضرت ثامن الحجج(ع) قرار گرفته بود.

مقصودی با بیان اینکه کمربندی، در حوزه فعالیت اداره راه و شهرسازی سبزوار بود نه حریم مالکیتی شهرداری، افزود: پس از عدم ورود اداره راه، در بهسازی کمربندی، با آغاز بکار اینجانب به عنوان شهردار و همکاران همیشه همراه شهرداری، شهرداری براساس خواسته بحق مردم بدون نگاه به بحث مدیریتی و حمایت های مالی مدیران شهرستان وارد فاز بهسازی کمربندی شد.

وی ادامه داد: تاکنون با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال تغییرات اساسی همچون درختکاری، خاکریزی، نورپردازی، آبرسانی، تعاویض آیلندها، نصب گاردریل، دوربرگردان و توسعه فضای سبز بوجود آمده است.

شهردار سبزوار خاطرنشان کرد: شهرداری برای تملک و تخریب این60 باب مغازه حدود 30 میلیارد ریال از محل عوارض محلی و مردمی هزینه کرده است.
مقصودی ضمن تقدیر از همکاری دو سویه مالکان و مستاجرین این مغازه ها با شهرداری، خطاب به مغازه داران و مستاجران آیلند وسط میدان سربداران و سمت غرب ورودی، گفت: قبل از اقدام هرگونه شهرداری در تخریب و تملک، به شهرداری مراجعه و توافقنامه خود را امضا کنند و این اطمینان خاطر را داشته باشند که شهرداری همه حق وحقوق آنان پرداخت.

وی خواستار همراهی همه مسئولان شهرستانی و استانی به ویزه دکتر صلاحی استاندار مردمی خراسان رضوی بصورت ویژه شد وابراز امیدواری کرد: این تملک ها بتواند گام های موثری در بهسازی کمربندی، جلب رضایت مسئولان و مسافران و زمینه ساز احداث دروازه ولایت در این کمربندی شود. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.