اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 مرداد 1391 / کد مطلب: 3201 / نظرات: 0


۳۵ یتیم كمیته امداد خوشاب در انتظار حامی


مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت: ۳۵ یتیم تحت پوشش این نهاد در انتظار حامی هستند.

به گزارش "سبزوار پیام " ابراهیم كسكنی روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : تعداد ایتام تحت پوشش این نهاد در حال حاضر بیش از ۲۷۰نفر است.

وی طرح اكرام را پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر تعریف كرد و گفت: در این طرح هر حامی می تواند حمایت از یك یا چند یتیم زیر ۱۸ سال را برعهده بگیرد و حامیان به طور معمول حداقل هر ماه مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به حساب فرزند معنوی خود واریز كنند.

وی كمك های غیر نقدی خیران و حامیان ایتام را در بخش های تهیه جهیزیه ،پوشاك ،مواد خوراكی و تعمیرات منزل عنوان كرد و گفت: استقبال خیران از ایتام تحت پوشش این نهاد تا كنون قابل ملاحظه بوده و در عین حال انتظار بیشتری از مردم نیكوكار در این حوزه داریم.

وی همچنین با اظهار اینكه بانوان این شهرستان همپای آقایان در حمایت از ایتام حركت كرده اند، گفت: ۵۱ درصد حامیان ایتام خوشاب را آقایان ۴۹ درصد آنها را خانم ها تشكیل می دهند.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره)خوشاب در ادامه اعلام كرد: تمامی كمك هایی كه به حوزه ایتام تحت پوشش این اداره می شود بدون هیچ كم و كاستی در همین بخش هزینه شده و ریالی از آن حتی در رابطه با اطلاع رسانی و یا تجلیل از خیران هزینه نمی شود.

وی از مردم نیكوكار خواست در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاركت در این امر خداپسندانه با شماره تلفن های ۶۲۲۴۷۲۰-۰۵۷۲و ۶۲۲۴۷۱۰-۰۵۷۲ كمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب تماس بگیرند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.