اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 آبان 1391 / کد مطلب: 4150 / نظرات: 1

بخشدار :


احداث اردوگاه دانش آموزی در ششتمد ضروری است


احداث اردوگاه دانش آموزی در ششتمد ضروری است  بخشدار و رییس شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت: ساخت اردوگاه دانش آموزی در این منطقه یك ضرورت است. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا ،مهدی ترمئی افزود: ششتمد در سفر دوم هیات دولت به خراسان رضوی به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب و معرفی شده و این به دلیل جاذبه های گردشگری متعدد این منطقه است.

وی ادامه داد: یكی از این نقاط منطقه نمونه گردشگری روستای كیذقان با طبیعتی بسیار زیبا و بكر كه دارای راه ارتباطی مناسب و آب و هوایی بسیار ایده آل می باشد.

وی گفت: اداره آموزش و پرورش ششتمد خوشبختانه در این روستا اماكنی را در مجاورت همدیگر از گذشته در تملك خود دارد و با ایده ای مناسب پیگیر ایجاد اردوگاه در این روستای تاریخی است.

رییس شورای آموزش و پرورش ششتمد افزود: مجموعه اداری شورای آموزش و پرورش آمادگی دارد تا پیگیری لازم جهت مهیا نمودن زیرساختهای مورد نیاز این اردوگاه را انجام دهد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد نیز گفت: وجود دانش آموزان در شش خوابگاه شبانه روزی در شهر ششتمد و لزوم پركردن اوقات فراغت این دانش آموزان و سایر دانش آموزان منطقه ایجاد این اردوگاه را ضروری تر می سازد.

شعبان افضلی نیا افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات داخلی مبلغی را برای مرمت این مكان اختصاص داده ایم و امسال نیز آمادگی داریم كه این مكان را جهت اردوهای دانش آموزی منطقه آماده سازیم.

وی ادامه داد: فاصله نزدیك این مكان به ششتمد و كاهش هزینه های رفت و آمد می تواند یك از توجیهات مناسب این فعالیت باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: البته در صورت اختصاص اعتبار مناسب و توسعه ، این اردوگاه می تواند برای دانش آموزان شهرستانهای مجاور همچون سبزوار نیز مورد استفاد قرار گیرد.

افضلی نیا اظهار داشت : البته برای آزادسازی زمین و أخذ مجوزهای لازم استانی نیز پیگیریهای انجام شده كه امیدواریم این مهم هر چه سریعتر محقق گردد.

روستای تاریخی كیذقان در 10كیلومتری ششتمد واقع شده و كهن ترین موجود زنده خراسان چنار كیذقان در این روستا به حیات خود ادامه می دهد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.