اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 آبان 1391 / کد مطلب: 4343 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


بسیج وظایف خود را در تمام عرصه ها انجام داده است


بسیج وظایف خود را در تمام عرصه ها انجام داده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت :بسیج وظایف خود را در تمام عرصه ها بنحو احسن انجام داده است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس 'قاسم شعبانی عطار ' روز دو شنبه در نشست ستاد بزرگذاشت هفته بسیج سبزوار افزود : همه امكانات شهرستان باید برای برگزاری هر چه با شكوه تر برنامه های هفته بسیج بكار گرفته شود.

وی با بیان اینكه انقلاب ما ادامه دهنده راه نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) است، اظهار داشت : البته محور همه برنامه های این هفته باید تاسوعا و عاشورای ابا عبدالله (ع) باشد و هیچ برنامه ای نباید این ایام را تحت الشعاع قرار دهد.

وی گفت: بسیج به عنوان نهادی مردمی در همه عرصه های پس از انقلاب به عنوان پشتیبان ولایت و یار انقلاب و نظام وارد میدان شده است.

فرماندار ویژه سبزوار افزود : نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و خنثی كردن توطئه های دشمنان بسیار حائز است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این نشست گفت : امروز مهمترین وظیفه ما ترویج و انتقال فرهنگ و ارزشهای بسیج به نسل های آینده انقلاب است.

سرهنگ پاسدار 'جعفر نمدچیان ' با بیان اینكه در زمان تشكیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) ایشان ارتش 20 میلیونی را مطرح كردند، افزود: اكنون ما به سوی ارتش دهها میلیونی پیش می رویم.

وی با بیان اینكه بسیج وصل به محرم و از مردم و برای مردم است، اظهار داشت : بسیج در تمام عرصه های دفاع مقدس ، جهاد سازندگی ،اجتماعی ، فرهنگی ،اقتصادی ، جنگ نرم و ...نقش خود را به خوبی ایفا كرده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار به بیان بخشی از برنامه های شاخص این شهرستان در هفته بسیج پرداخت و گفت: از برنامه های محوری این هفته برگزاری یادواره شهدا از جمله یادواره شهدای روستای هاشم آباد است .

سرهنگ پاسدار 'جعفر نمدچیان ' ، دیدار فرماندهان بسیج شهرستان با امام جمعه ،دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثار گر ،همایش امر به معروف و نهی از منكر ، كارگاه آموزشی عفاف و حجاب و تحكیم خانواده ، برگزاری نمایشگاه های مختلف را از جمله دیگر برنامه های این هفته در سبزوار عنوان كرد.

وی اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را از دیگر برنامه ها عنوان كرد و گفت : 18 دستگاه اتوبوس برای این اردو پیش بینی كرده بودیم كه با استقبال خوب دانش آموزلان به 25 دستگاه رسید .

شهردار سبزوار نیز در این نشست با اشاره به افتتاح سه پارك محله كه دو پارك محله در بلوار بوتان گاز و یكی در' اسلام آباد ' شهر سبزوار گفت : با هماهنگی هایی كه انجام دهیم یكی از این پارك محله ها را به نام بسیج مزین می كنیم .

' حسین مقصودی ' به رونمایی از سردیس شهدای هسته ای در سبزوار ، برگزاری پیاده روی بسیجیان ،برگزاری پیاده روی خانوادگی از باغ ملی سبزوار تا مزار شهدای گمنام و اهدا جوایز به قید قرعه به 33 نفر را از برنامه های شهرداری و شورای شهر در این هفته عنوان كرد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.