اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 بهمن 1391 / کد مطلب: 5323 / نظرات: 0

سبحانی فر /


راهپیمایی22بهمن موجب شگفتی تمام دنیا شد


راهپیمایی22بهمن موجب شگفتی تمام دنیا شد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور با شکوه مردم در روز ۲۲ بهمن را موجب شگفتی تمام دنیا دانست و با اشاره به حاشیه سازی در حرم حضرت معصومه(س) تنش آفرینان را پیاده نظام دشمن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سبحانی فرد در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: انقلاب اسلامی که در طول سه دهه اخیر در معادلات جهان تأثیر شگرف گذاشته و موج بیداری اسلامی در دو سال اخیر را به پا کرده، نتیجه مجاهدت‌های مردم ایران اسلامی است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: این امر مدیون نقش رهبری دینی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز نقش امامان جمعه و جماعات یعنی روحانیت و مراجع عظام و حوزه علمیه است که عملاً نقطه اتصال توده های مردم و رهبری عظیم الشأن هستند.

وی با اشاره به استقامت ملت ایران در مقابل فشارهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی و پایداری در برابر تحریم های استکبار جهانی گفت: مردم در روز ۲۲ بهمن به خیابان ها آمدند و تمام جهان را به شگفتی آوردند و البته عده ای اندک کوشیدند در قم با حاشیه سازی به عنوان پیاده نظام دشمن رفتار کنند و با حرمت شکنی این حرکت عظیم را تحت الشعاع قرار دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با قدردانی از حضور مردم حوزه انتخابیه خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور مردم، مسئولیت ما را سنگین تر کرد؛ گرانی، اشتغال و درآمد ناچیز روستائیان از جمله مواردی است که دولتمردان و نمایندگان باید به آن بیاندیشند.

وی ادامه داد: امروز مردم کارشان را به خوبی انجام دادند و اینک نوبت مسئولان است تا در مباحث اقتصادی و تصمیمات کلان تکلیف خود را در برابر این ملتی که تمام دنیا را به تکریم و تعظیم واداشت، انجام دهند.

سبحانی فر تصریح کرد: باید خاضعانه برای حل مشکلات انبوه اقتصادی به راه های اساسی بیاندیشیم زیرا مطابق اصل ۴۳ قانون اساسی تأمین خوراک، پوشاک و مسکن و سایر نیازهای اساسی بر عهده دولت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تأکید کرد: مسئولان باید انجام وظیفه کنند تا به خودکفایی و استقلال اقتصادی برسیم و همانگونه که رهبر انقلاب شعار حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی را در ابتدای سال مدنظر قرار دادند، این شعار را به شعور تبدیل کنیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه روستائیان باید در خط مقدم این اندیشه باشند به مصوبات اجرایی نشده سفرهای استانی هیأت دولت در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبار لازم برای اتصال راه آهن شهرستان سبزوار به شبکه سراسری ناوگان تهران ـ مشهد و تأمین اعتبار برای مرمت جاده های حوزه انتخابیه خود را خواستارم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس همچنین از راه اندازی شبکه دیجیتال تلویزیون سبزوار تشکر کرد و خواستار تأسیس دانشکده پرستاری ـ مامایی در حوزه انتخابیه خود شد./





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.