اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1392 / کد مطلب: 5723 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


شهادت حضرت زهرا(س) یکی از سنگین ترین و غمناک ترین مصیبتهای شیعیان است


شهادت حضرت زهراس یکی از سنگین ترین و غمناک ترین مصیبتهای شیعیان است حسين پور/امام جمعه ششتمدگفت: شهادت حضرت زهرا(س) یکی از سنگین ترین و غمناک ترین مصیبتهای وارد شده بر شیعیان است.
حجت الاسلام و المسلمين ثباتی مقدم در جمع نماز گزاران ششتمدافزود: فاطمه زهرا(س) یک الگوی کامل است در عرصه سیاسی ، اجتماعی که با حفظ پاکدامنی ، عفت و حجاب حضور داشت.
خطیب جمعه ششتمد گفت: یکی از القاب حضرت زهرا(س) طاهره است و آن به معنی پاکیزگی است چرا که آلودگی در زندگی فاطمه زهرا(س) راه نداشت.
وی ادامه داد: جوانان ما اگر الگوی درست در مسیر زندگی انتخاب کنند قطعاً به سعادت خواهند رسید و اگر فاطمه زهرا(س) بعنوان الگو و اسوه قرار گیرد مسیر زندگی فاطمی خواهد شد.
امام جمعه ششتمد اظهارداشت: اگر یک زن حجابش را کنار بگذارد ارزشش کم خواهد شد و بهترین کار برای یک زن کاهش ارتباط با نامحرم است و باید ارتباط با نامحرم را به حداقل ممکن برساند.
وی افزود: یکی از غصه های ما در نظام جمهوری اسلامی فضای برخی از دانشگاههاست که متأسفانه محل بزهکاری شده است.
خطیب جمعه ششتمد ادامه داد: امروزه به بهانه کسب و کار و دانش افزایی زمینه اختلاط نامحرم را فراهم ساخته اند
ثباتی مقدم به برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی در ششتمد اشاره کرد و گفت: انتظار ما از مسئولین همت و تلاش در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات است.
امام جمعه ششتمد افزود: خانواده ها نیز همپای این کار ارزشمند به سرمایه گذاری دینی فرزندان خود بیش از گذشته بهاء بدهند چرا که اگر ما فرزندانمان را با قرآن بیمه کنیم هیچ خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.
امام جمعه ششتمد با اشاره به بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ اسلام ، انقلاب ، ارزشها و تمامیت ارضی کشور می باشد که در این راه شهدای گرانقدری همچون صیاد شیرازی ، فلاحی ، فکوری، ستاری ، شیرودی و دهها شهید گلگون کفن تقدیم نموده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.