اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5821 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: معلمین اگر رسالت خود را درست انجام دهند آینده کشور تضمین می شود.


حسين پور/ امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: شهید آیت الله مرتضی مطهری یکی از کم نظیرترین عالمان شیعه است.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: شهید مطهری یک روحانی ممتاز بود زمان شناسی و قلم مفید روان از ویژگی های این شهید والامقام بود.
وی ادامه داد:شهید مطهری فردی پر کار و پر مطالعه و در عین حال دارای بیان بسیار رسا و همچنین ایشان فردی انقلابی و پیرو حضرت امام خمینی«ره» و دارای اخلاص فراوان بود.
خطیب جمعه ششتمد با گرامیداشت روز معلم گفت: معلم در جامعه ما یک انسان ممتاز محسوب می شود چرا که معلمی کار انبیاء است و معلمان ادامه دهندگان راه پیامبر و کارشان انسان سازی می باشد.
امام جمعه ششتمد اظهارداشت : اگر معلمین کارشان و رسالتشان را بخوبی انجام دهند آینده کشور تضمین شده است ولی اگر کوتاهی کنند خسارتشان جبران ناپذیراست.
ایشان با اشاره به روز جهانی کارگر گفت: اسلام به کارگر به چشم احترام نگریسته و کار را هم سنگ جهاد فی سبیل الله دانسته و پیامبر اسلام (ص) دست کارگر را بوسید.
امام جمعه ششتمد با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: فاطمه عزیزترین مردم نزد پیامبر(ص) بود و خداوند حضرت زهرارا به عنوان کوثر به رسول خدا(ص) عطا فرمود.
ثباتی مقدم با گرامیداشت روز ماد و روز زن افزود: مادر بیشترین زحمت را برای به ثمر رسانیدن فرزند متحمل می گردد و جایگاه ویژه ای از نظر اسلام دارد که خداوند متعال در قرآن سفارش به احسان نسبت به مادر فرموده است.
وی گفت: از منظر دین زن جایگاه والایی دارد که پیامبر اکرم(ص) فرمود کسی که همسر اتخاذ می کند باید او را اکرام کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.