اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5933 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: گروه‌های تکفیری بازوی اسرائیل هستند


امام جمعه سبزوار با اشاره به اعلام انزجار از عمل فجیع وهابیت در خصوص هتک حرمت به مزار حجر ابن عدی، این فرقه ضاله را خوارج زمان حال نامید.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه امروز سبزوار افزود: این گروه‌های مزدور تکفیری که وابستگی‌های آنها به دستگاه‌های جاسوسی غربی صد در صد مشخص است خود را موحد می‌دانند اما این در حالی است که نه تنها با کفر و اسراییل و استکبار جهانی مبارزه نمی‌کنند بلکه بازوی آنها در مقاصد ضد اسلامیشان هستند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به مشخص کردن اهداف و برنامه های نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: انتخابات پیش‌رو به علت داشتن وضعیت تعیین کننده برای کشور باید همانند انتخابات متعدد برگزار شده در طول این چند دهه از عمر انقلاب، پرشور برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات آزاد است و نامزدها هم به این نکته توجه کنند که در صورتی که رای آوردند و مسوولیت را پذیرفتند اگر کار را برای خدا انجام دهند، این کارعین عبادت است.

وی همچنین ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام هادی(ع) و امام باقر(ع) ایام شهادت امام هادی را نیز تسلیت گفت.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به روز خانواده، خانواده را نخستین پایگاه انسانی بر شمرد و افزود: اسلام برای تمامی افراد خانواده قانون و سنت‌هایی دارد که برای رسیدن به سعادت،انسان را ملزم به رعایت آنها کرده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.