اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5952 / نظرات: 4

روحانی مقیم ششتمد:


اولین حق مردم ششتمد ابلاغ شهرستان است


اولین حق مردم ششتمد ابلاغ شهرستان است حسین پور/روحانی مقیم ششتمد در جمع مردم گفت: مردم حق و حقوقی دارند که مسئولین باید توجه خاصی به این حقوق مردم داشته باشند.
 حجه الاسلام و المسلمین سیدباقر اسلامیخواه افزود: اولین حق مردم ششتمد در حال حاضر ابلاغ شهرستان ششتمد است.
وی ادامه داد: عمر دولت دهم رو به پایان است پس کی می خواهند این مصوبه را ابلاغ نمایند این مصوبه با خیر و صلاح به مردم قول داده شده و این حق مردم می باشد.
روحانی مقیم ششتمد اظهار داشت: از مسئولینی که می توانند این موضوع را پیگیری نمایند به جدیت مطالبه می نمائیم که این خواسته به حق را جامه عمل بپوشانند.
اسلامیخواه گفت: فریاد زدیم گفتند نیازی به فریاد نیست حق تان را می دهیم ، آهسته گفتیم پاسخ مشابه شنیدیم لذا از مسئولین سیاسی استان و شهرستان مطالبه به حق مردم ششتمد را می خواهیم.
روحانی مقیم ششتمد ادامه داد: شهردار ششتمد انسان خوبی است ، اما شهردار به مردم قول داده است که قیافه شهر را تغییر دهد ، مغازه چهارراه اصلی شهر خراب می شود و بقیه می ماند ، آقای شهردار ما از شما می خواهیم اگر براساس قانون عمل می کنید با همه به یک گونه رفتار کنید و حق و حقوق همه شهروندان را مساوی پرداخت کنید و از ضعیف کشی بپرهیزید.
وی افزود: شورا دنبال شهردار قوی بود پس حمایتش کنید و نه دست و پنجه او را ببندید ، آقای شهردار رسیدگی به وضعیت نابسامان سطح شهر خواسته به حق مردم است پس به جدیت به این موضوع عمل کنید هر چند که کارهای خوبی آغاز شده اما انتظار ما از شما بیشتر می باشد.
اسلامیخواه اظهار داشت: مسئولین دنبال حق و حقوق مردم باشند و نه صرفاً حق و حقوق افراد خاص را پیگیری نمایند.
وی گفت: جای تأسف است که چند تا تیر برق در این شهر بعد از گذشت چند سال هنوز جابجا نشده است.
روحانی مقیم شهر ششتمد اضافه کرد: مسئولین برق در حدود دو ماه قبل به ما قول دادند که ظرف 48 ساعت این تیر برقها جابجا شوند یا آقایان خوابند و یا مشکلی دارند الان دو ماه از آن زمان می گذرد ولی خبر از جابجائی تیربرقها نیست.
حجه الاسلام و المسلمین سیدباقر اسلامیخواه افزود: چند تا جوان در این شهر به دلیل سهل انگاری مسئولین در پروژه های عمرانی سطح شهر در گذشته به رحمت ایزدی رفته اند آیا کسی جوابگو بوده است ؟ آیا کسی می تواند یک تار موی آنها را پاسخ دهد؟
وی  ادامه داد: از سال 1386 در برخی معابرتعریض و بازگشائی صورت گرفته ولی متأسفانه تیربرقها جابجا نشده است ، آیا جان مردم به اندازه یک تیربرق ارزش ندارد.
یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سخنی فرمود: «که مردم ما از مردم زمان پیامبر بهترند» و به حق هم همین طور است آیا مردم زمان پیامبر بعد از ارتحال پیامبر دور امام علی(ع) را خالی نکردند اما مردم ایران اسلامی به اینگونه رفتار نکردند و بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به مقتدای خویش اقتدایی بی نظیر داشتند و خوشبختانه این اقتدا و پیروی هر روز پررنگ تر از گذشته ادامه دارد.
وی افزود: انتظار می رود مسئولین برای خدمت بیشتر به این مردم خوب همت مضاعفی نمایند و مشکلات مردم را برطرف سازند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


4 نظر در صف تاييد است.