اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 6002 / نظرات: 0


برپائی جلسه ستاد اعتکاف در شهرستان سبزوار


مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برپائی جلسه ستاد اعتکاف در این شهرستان خبر داد. 

 مجید کدخدازاده با اعلام این خبر گفت: جلسه ستاد اعتکاف شهرستان سبزوار، با حضور مسئولین اجرائی در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه که به منظور تشکیل ستاد و فعال سازی کمیته های اجرائی آن برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام علی محمودی رئیس ستاد اعتکاف سبزوار به ارائه گزارشی پیرامون چگونگی برگزاری این مراسم در سال گذشته و طرح پیشنهادات و برنامه های فرهنگی و تبلیغی در سال جاری پرداخت.

وی افزود: در ادامه این جلسه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سبزوار نیز مطالبی در خصوص برگزاری این سنت حسنه نبوی بیان کرد و همکاری و تلاش تمامی دستگاه های اجرائی مربوطه را در برپائی باشکوه این مراسم ملی و مذهبی خواستار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد ثبت نام از کلیه معتکفین به صورت متمرکز از 92/02/28 لغایت 92/03/01 در محل مسجد جامع سبزوار صورت گیرد و برادران معتکف در مسجد جامع و معتکفین خواهر در مساجد پامنار، امام حسن مجتبی(ع) خیابان فیاض، المهدی(عج) خیابان رازی و امیرالمومنین(ع) میدان رازی این شهر از روز 13 تا 15 رجب اعتکاف نمایند.

وی همچنین به ارائه گوشه ای از برنامه های پیش بینی شده فرهنگی و تبلیغی در ایام اعتکاف در ایام اعتکاف پرداخت و گفت: برپائی جلسات سخنرانی توسط مبلغین مجرب و برجسته، مسابقات فرهنگی، تشکیل حلقات معرفت و برپائی جلسات مداحی و قرائت قرآن و ادعیه و انتشار و توزیع ویژه نامه معتکفین سبزوار، تنها پاره ای از طرح ها و برنامه های پیش بینی شده و قابل اجرا در ایام سال جاری در این شهرستان است.

دبیر اجرائی ستاد اعتکاف سبزوار از جمله نکات برجسته و مثبت این مراسم در سال جاری را اجرای مردمی این مراسم توسط تشکل های دینی از جمله هیئت امناء مساجد و هیئات مذهبی برشمرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.