اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 شهريور 1392 / کد مطلب: 6702 / نظرات: 0

دفتر ايرنا سبزوار ارتقا يافت /


مسوول خبرگزاري ايرنا سبزوار معرفي شد


مسوول خبرگزاري ايرنا سبزوار معرفي شد  همزمان با هفته دولت ، مسوول دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار در آيين خاصي با حضور مسوولان محلي اين شهرستان معرفي شد .

  به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، معاون استاندار و فرماندار سبزوار در اين نشست گفت : دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار با مسووليت محمد مهرنيا به طور رسمي فعاليت خود را آغاز كرده است .
مهندس قاسم شعباني ،استقرار و ارتقاي اين دفتر را منشا خير و بركات فراواني براي شهرستان سبزوار دانست.
وي از تلاش مديران ارشد سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي ،نمايندگان مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي و مسوولان محلي براي استقرار رسمي اين دفتر در سبزوار قدرداني كرد.
فرماندار سبزوار نقش اين دفتر خبري و اصحاب رسانه را در توسعه و آباداني شهرستان سبزوار مهم برشمرد و گفت : بخش زيادي از توفيقاتي كه در ديار سربداران داشتيم را مديون همكاري و همياري صميمانه خبرنگاران هستيم .
وي مسوول دفتر خبرگزاري ايرنا را فردي مجرب ، سرشناس ، متعادل و با سابقه رسانه اي توصيف كرد و از زحمات و خدمات شايسته ايشان در دفتر ايرنا سبزوار قدرداني كرد .
مهندس شعباني با اشاره به اهميت نقش خبرنگاران در اطلاع رساني و توسعه گفت: خبرنگاران با مسووليت سنگيني كه در اين كار نهفته است در جهت اعتلاي آگاهي جامعه فعاليت مي كنند.
نماينده عالي دولت در سبزوار گفت :دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار پيش از اين به صورت دفتر مردمي در اين شهرستان فعاليت داشت .
همچنين در پايان اين نشست محمد مهرنيا مسوول دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار به عنوان يكي از كارمندان نمونه بسيجي شهرستان سبزوار معرفي و با اهداي لوح از وي تقدير شد.

گفتني است ، اخيرا از سوي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي محمد مهرنيا كارت خبرنگاري ارشد صادر شده  و نامبرده قريب  20 سال در امور خبري سابقه كار مطبوعاتي دارد.. 

وي عضو فدراسيون بين المللي روزنامه نگاران بوده و پيش از اين با چندين روزنامه سراسري و محلي همكاري داشته است .

وي همچنين چندين سال متوالي در روزنامه خراسان بعنوان خبرنگار برتر استان معرفي شده و سردبيري و مديريت اجرايي يكي از نشريات محلي را نيز در كارنامه كاري خود دارد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.