اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 شهريور 1392 / کد مطلب: 6786 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


توجه به بخش تعاون موجب ناكام شدن دسيسه هاي دشمنان مي شود


توجه به بخش تعاون موجب ناكام شدن دسيسه هاي دشمنان مي شود معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : حمايت و توجه ويژه به بخش تعاون نقشه ها و دسيسه هاي دشمنان را ناكام مي گذارد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ايرنا ، قاسم شعباني در جمع تعاونگران سبزوار با اشاره به كاركردهاي بخش تعاوني، افزود: در حال حاضر خودكفايي و تقويت بنيه اقتصادي سدي بزرگ در برابر برنامه تحريم استكبار جهاني است.
وي با اشاره به تحميل تحريم هاي ناجوانمردانه از سوي استكبار جهاني گفت : توسعه و تقويت تعاوني ها يكي از راهكارهاي مقابله با اين تحريم ها است.
معاون استاندار و فرماندار سبزوار اظهار داشت: اعتقاد بر اين است كه توجه و رويكرد بسيار خوبي به بخش تعاون شده اما اين كافي نيست و بايستي بيش از اين به اين بخش توجه گردد.
مهندس شعباني با اظهار اينكه حمايت و توجه ويژه از سوي دولتمردان به بخش تعاوني ضروري است ،افزود : با حمايت از اين بخش گام هاي موثرتري براي توليد و اشتغالزايي برداشته مي شود.
وي ادامه داد : رسيدن به عدالت اجتماعي ، كم كردن فاصله طبقاتي ، اشتغالزايي ، توليد و خودكفايي در گرو حمايت از توسعه تعاوني ها و توجه به اين بخش عظيم كشور است.
فرماندار سبزوار با قدرداني از تلاش هاي تعاونگران سبزوار گفت : با همت و تلاش هاي شما شهرستان سبزوار جزء شهرستان پيشگام و پيشتاز در عرصه تعاوني ها است.
وي ابراز اميدواري كرد كه در اين دولت گام هاي خوبي در راستاي حمايت و پشتيباني تعاوني ها و بنگاه هاي اقتصادي برداشته شود.
وي همچنين از تلاش هاي مديرعامل موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) بويژه در عرصه ورزش و فعاليت هاي قرآني سبزوار قدرداني كرد و گفت : اشتغالزايي حدود پنج هزار نفر توسط ايشان عاقبت بخيري است.
وي با بيان اينكه همه ما بايستي قدردان و سپاسگزار افرادي باشيم كه سهمي در اشتغالزايي و خدمت به كشور دارند ،ابراز اميدواري كرد با هماهنگي ، همدلي و وحدتي كه شاهد هستيم شاهد پيشرفت روزافزون در اين ديار باشيم.
معاون مدير كل و رييس اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي سبزوار نيز با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري كه تعاون چشمه جوشان اشتغال است ،گفت : تعاوني ها وسيع ترين شبكه اشتراك و دخالت حقيقي مردم در كارها است .
حسين ملوندي افزود : شركت‌هاي تعاوني، تشكلهاي مردمي سازمان يافته اي هستندكه علاوه بر دارا بودن مزاياي اقتصادي، اجتماعي و عملي ساختن ارزش‌هاي معنوي و فرهنگي نقش موثري را نيز در جهت برقراري عدالت اجتماعي و حركت به سمت توسعه پايدار ايفا مي‌كنند.
وي اظهار داشت : تعاون به عنوان يكي از اركان اقتصادي كشور جايگاه ويژه اي در توسعه ملي دارد تا آنجايي كه براساس برنامه پنجم توسعه بايستي سهم اين بخش به ۲۵ درصد توليد ناخالص ملي برسد.
ملوندي ابراز اميدواري كرد كه با توسعه و ترويج فرهنگ تعاون ، برنامه ريزي صحيح و شناخت بيشتر ظرفيت هاي اين بخش و استفاده از آن بستر رشد اشتغال و توسعه را در شهرستان و كشور فراهم كنيم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.