اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 بهمن 1392 / کد مطلب: 7886 / نظرات: 0

در پنجمین روز از دهه فجر


جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در ششتمد برگزار شد


جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در ششتمد برگزار شد

در ایام دهه مبارک فجر، جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با حضور جمعی از مسوولان و خیران در ششتمد برگزار شد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، امام جمعه ششتمد در این جشنواره گفت: انسان ها همیشه در خطر خسران هستند و کسی که عمل صالح انجام دهد از خسران نجات می یابد.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: کسی که عمل صالح انجام دهد حیات طیبه خواهد داشت و یکی دیگر از ثمرات عمل صالح این است که انسان را محبوب دلها می کند.

وی ادامه داد: خداوند به کسی که عمل صالح انجام دهد در قرآن بشارت داده و بدون تردید فرجام نیک و عاقبت به خیری متعلق به کسانی است که عمل صالح انجام دهند.

امام جمعه ششتمد اظهار داشت : افرادی که عمل صالح انجام دهند در قیامت در امان هستند و پاداش مضاعف خواهند گرفت.

حجت الاسلام ثباتی مقدم اظهار داشت: دستیابی به بهشت از آن افرادی است که عمل صالح انجام دهند و ساختن بناهای خیر یکی از مصادیق عمل صالح می باشد.

وی افزود: به خیرین باید تبریک گفت که مورد لطف خداوند قرار گرفته اند و خیرین مدرسه ساز سرمایه گذاری جاودان انجام داده اند.

امام جمعه ششتمد گفت: مدرسه سازی تلاش برای ساختن آینده کشور است چرا که در این مکانها آینده سازان ایران اسلامی تحصیل می کنند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار نیز در این همایش گفت: خیرین مدرسه ساز نیکوکاران و سرمایه های ارزشمند هستند.

قاسم شعبانی افزود:نیروهای انسانی از سرمایه های معنوی هر کشورند و اگر امروز در خاورمیانه و کشورهای منطقه توفیقات ارزشمند علمی دست یافته ایم مرهون زحمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت هستیم.

وی ادامه داد: امروز بهترین فضاهای موجود در شهرستان های ما فضاهای آموزشی است و با نگاه خوب مجلس اعتبارات مناسبی به بحث تخریب و بازسازی مدارس اختصاص یافت و اقدامات بسیار ارزشمندی صورت پذیرفت.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: در کنار دولت خیران مدرسه ساز نیز به صحنه آمدند و پا به پای دولت در امر ساخت مدرسه های با کیفیت تلاش کردند که این امر مهم و ارزشمند قابل ستایش است و امروز که این اتفاقات مثبت به وقوع پیوسته به همت خیرین بوده است.

رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز در این همایش گفت: این جلسه احساس و عشق است و ما مدیون همه زحمات کشان امر خطیر مدرسه سازی و مدرسه یاری هستیم.

مرتضی زیبایی ثانی افزود: مدرسه سازی ذخیره آخرت است و میهمان کردن همدیگر به کار نیک و پسندیده امر ارزشمندی می باشد.

وی ادامه داد: مدرسه سازی کار خیری است که از عهده هر فردی ساخته نیست.

وی در جمع خیرین مدرسه ساز افزود: اکنون که بخشی از بهترین مردم خطه ششتمد گردهم آمده اند خواسته به حق این مردم را بار دیگر بیان می کنیم و آن هم این است که این مردم خوب ، فهیم و فرهیخته منتظر ابلاغ شهرستان ششتمد می باشند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.