اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 اسفند 1392 / کد مطلب: 8154 / نظرات: 0


همایش سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید در سبزوار برگزار شد


همایش سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید در چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش روز پنجشنبه در سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این همایش با بیان اینکه نظام رتبه بندی معلمان باید اجرا شود گفت: اجرای این نظام به افزایش انگیزه معلمان کمک می کند.

سید جواد حسینی ایجاد فرصت های پژوهشی و نظام رتبه بندی مدارس و آموزشگاه ها را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: شاخص های مدرسه دارای کیفیت مطلوب را اعلام می کنیم تا مدیران با برنامه هدفمند در پی رسیدن به این شاخص ها باشند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهمترین نهادهای تربیتی است لذا باید کاری کنیم که منزلت، توان و انگیزه معلمان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت هدایتی و مشارکتی، سازندگی و بالندگی ایجاد می کند، افزود: با تشکیل اتاق های فکر و استفاده از تجارب مدیران، معاونین و معلمان پیشکسوت، پیگیر طرح راهنمایان بالینی هستیم تا از این خانواده بزرگ برای هدایت سود بجوییم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به وجود یک میلیون و دویست هزار معلم در کشور بر کارآمدی معلمان تاکید کرد و گفت: باید با آموزش و توانمند سازی زمینه ارتقای معلمان را فراهم کنیم.

در این همایش یک روزه معلمان، تشکل های دانش آموزی، مدیران، نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و مربیان و معاونان پرورشی مناطق پنجگانه سبزوار شامل جوین، جغتای، خوشاب، ششتمد و داورزن شرکت داشتند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.