اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8171 / نظرات: 0


80 دستگاه تاکسی و 30 شرکت حمل و نقل در سبزوار کشیک نوروزی دارند


80 دستگاه تاکسی و 30 شرکت حمل و نقل در سبزوار کشیک نوروزی دارند  مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت : 80 دستگاه تاکسی و 30 شرکت حمل و نقل شهری طی ایام نوروز در این شهرستان به صورت کشیک به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات دهی می کنند
به گزارش سبزوار پیام، امیر ناطقی روز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این 80 دستگاه تاکسی در پایانه مسافربری و فرودگاه سبزوار مستقر و خدمات دهی می کنند.

وی اظهار داشت : ناوگان حمل و نقل درون شهری تحت نظارت این سازمان با تعداد حدود یک هزار و 150خودرو تاکسی با کاربری گردشی ،خطی ، بی سیم ، درون شهری، پایانه ، فرودگاه و بالغ بر 80 شرکت حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی ) در حال خدمات رسانی هستند.

این مسوول با اشاره به فعالیت 120 دستگاه تاکسی بی سیم در سبزوار هم اظهار داشت : تاکسی های بی سیم نیز در ایام نوروز فعال بوده و خدمات دهی می کنند.

ناطقی با اشاره به فعالیت گشت های کنترل و نظارت این سازمان در این ایام گفت : از اول اسفندماه فعالیت گشت های کنترل و نظارت در این شهرستان افزایش یافته است .

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار افزود : روزانه بیش از 100 هزار نفر از شهروندان توسط ناوگان حمل و نقل این سازمان در این شهر جابجا می شوند.ایرنا/2
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.