اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 اسفند 1392 / کد مطلب: 8177 / نظرات: 0

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار


40 آموزشگاه سبزوار برای اسکان مسافران مهیا شد


40 آموزشگاه سبزوار برای اسکان مسافران مهیا شد سبزوار پيام - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: بیش از 40 آموزشگاه در این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است .
 
به گزارش سبزوار پيام ،حسن محرابی در نشست هماهنگی اسکان سفرهای نوروزی سبزوار اظهار کرد: مدارس مجری طرح ساماندهی و اسکان مسافران باید خدمات مناسبی از جمله فضای مناسب همراه با لوازم گرمایشی، پتو ، تخت ،حمام ، تلویزیون ، یخچال را به مسافران ارایه کند.

وی ادامه داد: تردد بیش از 16 میلیون مسافر و زائر سبزوار می تواند در بحث اشتغالزایی مردم این شهرستان مهم باشد.

وی بر خدمات رسانی خوب و مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: رضایت مسافران و زائران عبوری از سبزوار بایستی از اولویت کاری ستاد تسهیلات نوروزی باشد.

وی در ادامه به پتانسلهای موجود در سبزوار اشاره کرد و گفت: وجود صدها اثر تاریخی و باستانی و مناطق گردشگری و جاذبه های طبیعی این شهرستان محل مناسبی برای بازدید مسافران است.

این مسوول با اشاره به سرمای ایام نوروز سال گذشته بیان کرد: باید پیش بینی های لازم برای حوادث غیر مترقبه اندیشیده شده و سالنهای ورزشی ، مساجد ، تکیه ها و امامزادگان نیز آماده پذیرایی از مسافران باشند.

وی با اشاره به ستاد اسکان در ورودی شهر سبزوار ادامه داد: نیروی انتظامی نیز با تمهیدات لازم مانع از بروز تصادفات و ترافیک در این محدوده شود.

محرابی با اشاره به همکاری دانشکده های فنی این شهرستان گفت: امسال خوابگاه های این مراکز نیز برای اسکان زائران و فرهنگیان را بر عهده خواهند داشت .

نماینده نیروی انتظامی سبزوار نیز در این جلسه نیز با تاکید بر ساماندهی بخش خصوصی در اسکان مسافران و زائران گفت: این گروه نیز می تواند بخش مهمی از اسکان را برعهده داشته باشد.

سرهنگ محمد بخشی گفت: شناساندن سبزوار به مسافران و زائران نیاید منوط به ایام تعطیلات نوروزی و تابستان باشد بلکه یک ستاد دائمی این اقدام را انجام دهد.ايرنا






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.