اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 اسفند 1392 / کد مطلب: 8233 / نظرات: 0


فرماندارخوشاب:محرومیت زدایی نیازمند برنامه ریزی و عزم همگانی مسوولان و مردم است


فرماندارخوشاب:محرومیت زدایی نیازمند برنامه ریزی و عزم همگانی مسوولان و مردم است سبزوارپیام-فرماندار خوشاب گفت :محرومیت زدایی نیازمند برنامه ریزی و عزم همگانی مسئولان و مردم است.

به گزارش سبزوارپیام،حسین ابراهیمی کردیانی روز شنبه در نشست شورای اداری خوشاب افزود: بایستی از امکانات و قابلیت های شهرستان در راستای اشتغال و توانمندسازی خانواده های امداد استفاده کنیم.وی با اشاره به فعالیت های خوب کمیته امداد امام خمینی (ره)در راستای محرومیت زدایی گفت :این هدف چیزی بیشتر از فعالیت های یک سازمان را می طلبد که بایستی همه مردم و مسوولان این نهاد مقدس را برای امر خطیر محرومیت زدایی یاری کنند .

فرماندار خوشاب با اشاره به رویکرد توانمندسازی به عنوان رویکردی مهم و تاثیرگذار هم گفت :نگاه ما در این شهرستان بحث ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانواده ها است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و 214 خانوار در شهرستان خوشاب تحت پوشش کمیته امداد هستند ابراز امیدواری کرد با تلاش های خوبی که در مجموعه شهرستان شده شاهد خودکفا شدن این خانواده ها باشیم .

فرماندار خوشاب ،برخورداری از محور ترانزیتی ، ایستگاه راه آهن ، قابلیت بالای کشاورزی ، محصولات ارگانیک ، اماکن گردشگری و تفرجگاه ها،معادن غنی و فراهم شدن زیرساخت های صنعتی را از قابلیت های این شهرستان بر شمرد.

وی افزود:در شهرستان خوشاب ظرفیتهای فراوانی وجوددارد که درصورت توجه ویژه به آن ، می توانیم شاهد رشد و بالندگی روز افزون تمامی حوزه های شهرستان باشیم.

وی استعدادهای منطقه را با توجه به ظرفیت های شهرستان در زمینه های کشاورزی ، دامداری ، دامپروری ، پرورش طیور و صنایع دستی عنوان کرد و گفت :بایستی در این زمینه ها برنامه ریزی و کار شود.

امام جمعه خوشاب هم در این نشست گفت :همه ما در راستای کمک به محرومان وظیفه داریم و بایستی از امکانات و توانایی هایی که داریم در این راستا استفاده کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی با اشاره به تلاش هایی که توسط نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره برای کمک به محرومان برداشته شده، افزود :همه ما بایستی دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی را برای مرتفع کردن مشکل محرومان یاری کنیم .

وی با اشاره به اجر بالای اخروی کمک به محرومان اظهار داشت :پس از انجام واجبات بهترین عبادت شاد کردن دل مومن است .ایرنا/2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.